    From: "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co może sąd grodzki?
    Date: Tue, 25 Mar 2003 02:02:04 +0100

    Hej

    Czy kots może mi powiedzieć jakie są uprawnienia Sądu Grodzkiego dot.
    następującego tematu:

    1. przed sądem udowodniłem bezspornie że policjant niedopełnił obowiązków
    oraz skłamał w celu jak się wydaje wyłudzenia odszkodowania w wysokości 4000
    PLN

    2. współpracował z pokrzywdzonym w celu wyłudzenia odszkodowania

    czy sąd może przekazać np. sprawę do rozpatrzenia do komendy albo wskazać
    komendantowi potrzebe zawieszenia takiego funkcjonariusza? Sąd dał mi chwilę
    do następnej rozprawy abym "dostarczył jakieś wnioski jeżeli jakieś mam"

    Pozdr

    MI