    From: "mundek" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co mi moga zrobic?
    Date: Mon, 21 Jul 2003 07:01:55 +0000 (UTC)

    Ponad rok temu zdarzylo mi sie jechac na gape no i zostalem zlapany, przez
    rok sie nieodzywali, wiec myslalem ze juz o mnie zapomnieli zreszta bylem
    pewien ze jak do roku nic mi nie przysla to ulega to przedawnieniu ale nie,
    teraz strasza mnie ze wysla to do sadu 800PLN, nasla komornik 200PLN wpisza w
    rejestr dluznikow , sprawdza majatek itd. Moj dlug to 100PLN. I w zwiazku z
    tym mam pytanie czy te koszty sa naprawde tak duze?? oraz skoro ja
    niezarabiam a jestem pelnoletni to w jaki sposob moga odemnie wyciagnac te
    pieniadze (zaznaczam ze niemam dochodow).
    Prosze was o jak najszybsza odpowiedz orz ewentualnie porade co robic!