    From: "Art" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co ma byc na pieczatce ?
    Date: Tue, 19 Nov 2002 18:35:42 +0100

    Czy ktos moze mi powiedziec (bo szukam i nic nie znalazlem) co
    powinno znajdowac sie na pieczatce tudziesz na druku firmowym spolki
    cywilnej. Glownie chodzi mi czy nazwiska wszystkich wspolnikow musza gdzies
    byc umieszczone czy nie, czy np. musi byc conajmniej jednego jak to ma
    miejsce przy spolce jawnej. Jakie akty prawne to dokladnie reguluja? W KC
    nic nie znalazlem na ten temat a KSH nic nie mowi o sp. cywilnych.