  • 31. Data: 2016-09-28 17:49:51
    Temat: Re: Co grozi komornikom za egzekucje fałszywych wyroków?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie.

    -----

  • 32. Data: 2016-09-28 17:52:21
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Podobno bada adres (od niedawna)?
    Oczywiscie w pieknej teorii, bo w praktyce nie ma interesu.

    -----

  • 33. Data: 2016-09-28 17:53:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-09-16 o 17:52, ąćęłńóśźż pisze:

    > Podobno bada adres (od niedawna)?
    > Oczywiscie w pieknej teorii, bo w praktyce nie ma interesu.

    No le tu chodzi o czysto techniczną czynność nie mającą nic z interesem
    wspólnego. Jak się adres nie zgadza, to się nie zgadza.

  • 34. Data: 2016-09-28 18:34:22
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Przy elektrycznym to (od niedawna) adres egzekucji musi się zgadzać z adresem pozwu?
    Tyle, że komornicy mają w d..., że w banku pod Peselem występuje osoba o innym
    nazwisku i adresie niż we wniosku egzekucyjnym

    -----

  • 35. Data: 2016-09-28 18:47:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-09-16 o 18:34, ąćęłńóśźż pisze:

    > Przy elektrycznym to (od niedawna) adres egzekucji musi się zgadzać
    > z adresem pozwu?

    I to krok we właściwym kierunku moim zdaniem.

    > Tyle, że komornicy mają w d..., że w banku pod Peselem występuje
    > osoba o innym nazwisku i adresie niż we wniosku egzekucyjnym

    To banki prowadzą rachunki dla PESEL-i, czy jednak dla Jana Kowalskiego
    posiadającego numer PESEL?

    Sprostuj mnie, jeśli się mylę, ale wniosek kierowany przez komornika
    zawiera żądanie przekazania środków z rachunku należącego do Jana
    KOWALSKIEGO nr PESEL ............ . I jeśli bank zajmuje rachunek
    MALINOWSKIEGO o takim numerze PESEL, to nie jest to wina ani systemu,
    ani sądu, ani komornika, tylko po prostu banku.

    Chyba, że wyrok dotyczy określonego numeru rachunku bankowego - ale
    takich nie widziałem - i wówczas egzekucja jest do rachunku bez względu
    na to, kto jest jego właścicielem. Nie spotkałem się z taką konstrukcją,
    ale to nie znaczy, ze jej nie ma.

    PS: Czy mógłbyś normalnie dopisywać swoje wypowiedzi POD tekstem
    cytowanym, bo nudzi mi się przeklejanie tego. Proszę!

  • 36. Data: 2016-09-28 22:53:35
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-09-28 o 09:38, Michał Jankowski pisze:

    > No ale właśnie o to chodzi, że jeśli jest prawdziwy wierzyciel i
    > prawdziwy arbitraż, to dłużnik będzie o wszystkim wiedział na bieżąco.
    >
    > Ale jest to jest złodziej i fałszywy sąd arbitrażowy, to jak widzę,
    > oficjalna procedura jest taka, że rzekomy dłużnik o rzekomym długu
    > dowiaduje się dopiero wtedy, kiedy mu bank karty zablokuje.
    >
    > Obłęd.
    >
    > MJ
    Jakas firma przysyla bratu wezwania do zapłaty i straszy detektywami! Do
    Sądu wniosku nie wysłali. Dlaczego tak samoczynnie działają i
    zastraszają ludzi , a do Sądu nie pójdą? Brat nie chce iść na policję,
    bo te fałszywe firmy współpracują z policją, skoro mają detektywów. No
    ja bym sobie nie życzyla, żeby jakiś typ za mną chodzil, robiłabym
    zdjęcia i wysyłała np. do Super Expressu, bo na policję to strach iść.
    Teraz policjanci to bandyci, a nie pomoc poszkodowanym.

    --
    animka

  • 37. Data: 2016-09-29 08:00:02
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Zajmuje.

    -----

  • 38. Data: 2016-09-29 11:30:30
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ciekawe, czy trudno założyć "Sąd Arbitrażowy" na powiedzmy Cyprze ;-))
    Bedzie istniał jak najbardziej ;-)

  • 39. Data: 2016-09-29 20:25:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-09-16 o 11:30, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ciekawe, czy trudno założyć "Sąd Arbitrażowy" na powiedzmy Cyprze ;-))
    > Bedzie istniał jak najbardziej ;-)

    By sąd arbitrażowy mógł coś rozpatrywać, to musi być zgoda stron. Kto
    się każe zgadzać na jakieś dziwne sądy?

  • 40. Data: 2016-09-29 20:31:11
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > By sąd arbitrażowy mógł coś rozpatrywać, to musi być zgoda stron.
    > Kto się każe zgadzać na jakieś dziwne sądy?

    Sąd raźno dający klauzulę wykonalności?

    W sumie chodzi o to że sąd dający klauzulę wykonalności mógłby nawet
    sprawdzić że "Sąd Arbitrażowy" jak najbardziej istnieje (chwilowo).

    --
    A. Filip
    Lepsze jest wrogiem dobrego. (Przysłowie polskie)