  • 1. Data: 2004-04-08 12:53:40
    Temat: Co Zrobic z taka Firma ?
    Od: "Jerzman" <j...@a...net.pl>

    Witam Grupowiczow
    Przeczytajcie i powidzcie co z takim czyms zrobic ?!?!?

    Moj ojciec zatrudnil sie w pewnej firmie po 2 latach szukania pracy.
    Poczatkowo przez 2 misiace pracowal na "czarno" ( bo go Szef nie chcial
    zatrudnic) lecz w koncu po tym czasie podpisal umowe o prace na 3 miesiace
    na pelen etat.
    Teraz niedawno dowiedzial sie jakos, ze choc ma podpisana umowe na pelen
    etat to, jego Boss placi do ZUS za niego tylko na pol etetu !!!.
    Wyplate dostaje kazdego 20 dnia miesiaca (teoretycznie, bo tak nie placa w
    terminie), czyli np. za Luty dostanie w
    20 Marca !!!
    Poza tym musza pracowac od rana do wieczora , w soboty , niedziele i swiatki
    , piatki. Ostatnio jak powidzial ze w niedziele nie moze przyjsc, bo chce
    choc jeden dzien odpoczac to Szef go zwolnil, poczym po 2 dniach zadzwonil
    ze ma przyjsc do pracy, ale obnizyl mu kase za godzine i ostrzegl ze musi
    pracowac codzienie od rana do wieczora.

    Szefem jest facet z zagranicy i ma tu giermka razem z ktorym terroryzuja
    pracownikow.
    Kilka dnie temu zalozyl kamery , i ich obserwuje z Internetu.
    Jak to slucham co mi ojciec mowi to sie mi krew w zylach gotuje, jakis
    Obcokrajowiec rzadzi i robi z nami co chce.

    Moje pytanie do was
    Co mu grozi i czy co kolwiek mu grozi za te rzczy opisane powyzej i kogo
    najlepiej na niego naslac ? Ruskow czy Inspektora pracy ?

    Pozdrawiam Lukasz

  • 2. Data: 2004-04-08 13:37:15
    Temat: Re: Co Zrobic z taka Firma ?
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "Jerzman" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Co mu grozi i czy co kolwiek mu grozi za te rzczy opisane powyzej i kogo
    > najlepiej na niego naslac ? Ruskow czy Inspektora pracy ?

    Najlepiej prokuratora i PIP.
    "Ruskow" wtedy, gdy maja to byc porachunki przestepcow...

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 3. Data: 2004-04-09 07:46:32
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Prefix wrote:

    > Użytkownik "Jerzman" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    [...]

    > Najlepiej prokuratora i PIP.
    > "Ruskow" wtedy, gdy maja to byc porachunki przestepcow...

    Niech nasle pip...

    Tylko niech sie nie zdziwi, jesli sie okaze,
    ze to stanowisko pracy trzeba bedzie zlikwidowac...

    (to nie prawo a ekonomia o tym zadecyduje)

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-04-09 11:41:57
    Od: Szefcio<s...@w...de>

    Takie czasy . Trzeba pracować !! To nie PRL.
    Tu w Niemczech jest to samo.

    Szefcio

    -> http://usenet.pomocprawna.info