  • 41. Data: 2007-06-06 04:10:24
    Temat: Re: Cisza nocna, odmowa przyjęcia mandatu, SG, znajomy policjant
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    1. Zdobadz jej telefon, podaj adres i nr tel do gazety, ze agencja towazyska.
    2. Pozamawiaj z kafeji duzo przedmiotow za pobraniem do niej - lodowki, pralki, itp.
    3. Jakies prenumeraty pozamawiaj tez :)
    4. W nocy zbij jajka przed drzwiami, rano nie odskrobie ich :)
    5. Ciche telefony w nocy :)

  • 42. Data: 2007-06-08 03:55:22
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Robert Tomasik napisał:
    > Użytkownik "argothiel" <a...@i...niechce.spamu.pl> napisał w
    > wiadomości news:f44icn$a4d$1@news.onet.pl...

    > Oświadczyć policjantowi, że nie wyrażasz na to zgody. Teraz policjant
    > już sam musi rozważyć, czy w danym wypadku pomimo braku Twojej zgody
    > wchodzi, czy nie.
    Właśnie dlatego niejasna była dla mnie Twoja poprzednia wypowiedź:
    "odmowa może skończyć się różnie",
    "lepiej nie dyskutować z policjantem".

    Dziękuję za odpowiedź.
    Pozdrawiam, argothiel

  • 43. Data: 2007-06-25 10:15:58
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Przemysław Płaskowicki pisze:

    > Z tego co opisujesz to wszystko wygląda na normalną interwencję.
    > Obowiązkiem policjanta jest pouczyć o skutkach prawnych odmowy przyjęcia
    > odmowy mandatu i skutki te są dokładnie takie jakie opisał. Skąd znał
    > całą sytuację? Zapewne najpierw poszedł porozmawiać z pokrzywdzoną --
    > sam pisałeś, że nie dzwonili domofonem.

    Pytanie brzmi czy policjant miał prawo wystawić mandat, wyłącznie na
    podstawie zeznań zgłaszającej ? Z tego co pisze autor wątku po wymianie
    zdań z sąsiadką wrócili do mieszkania a więc już nie hałasowali na balkonie.
    Poza tym z praktyki wiem, że nawet jeśli policjant stwierdzi naruszenie
    ciszy nocnej, ogranicza się w tym momencie do pouczenia i żąda
    zaprzestania zakłócania tejże.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 44. Data: 2007-06-25 10:19:54
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Jolanta Pers pisze:

    > Z ignorancji.

    Wiesz, jak chodzą codziennie po klatce schodowej i widzą napis
    naniesiony niechlujnie szablonem "Cisza nocna 22:00-6:00" to potem tak
    jest...

    Cholera, muszę na klatce schodowej walnąć tekst (obowiązkowo olejną i z
    szablonu) "Pani spod dwójki obowiązana robić laskę Panu spod czwórki" -
    może się uda i babka przyjmie to za obowiązek prawny ? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio