  • 1. Data: 2007-06-03 05:05:01
    Temat: zwolnienie lekarskie w czasie trwania urlopu macierzyńskiego
    Od: "Paweł " <p...@W...gazeta.pl>

    moja zona jest obecnie na urlopie macierzynskim, na nieszczescie
    zachorowalismy - wszyscy :(, w zwiazku z tym mam pytania:
    1. czy bedac na urlopie macierzynskim mozna isc na zwolnienie lekarskie z
    tytulu czasowej niezdolnosci do pracy?
    2. czy w zwiazku z tym przedluzy sie okres udzielonego urlopu macierzynskiego?

    szukamy w necie informacji na ten temat i jak dotad nic, bardzo prosze o pomoc
    Pawel

  • 2. Data: 2007-06-03 12:14:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Paweł pisze:

> [...]
    > zachorowalismy - wszyscy :(, w zwiazku z tym mam pytania:
    > 1. czy bedac na urlopie macierzynskim mozna isc na zwolnienie lekarskie z

    Po co?

    > 2. czy w zwiazku z tym przedluzy sie okres udzielonego urlopu macierzynskiego?

    Nie.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com