  • 1. Data: 2003-11-18 17:07:14
    Temat: Chcę założyć KOMIS własną działalność
    Od: p...@p...onet.pl

    Jeśli mółbym prosić, chciałbym się dowiedzieć co powinienem robić, jeśli ktoś
    może napisać mi w punktach co mam robićbędę wdzięczny

  • 2. Data: 2003-11-18 17:22:20
    Temat: Re: Chcę założyć KOMIS własną działalność
    Od: "|<onrad" <usenet@--CUT=TH1S--karpieszuk.prv.pl>

    11/18/2003 06:07 PM | p...@p...onet.pl:

    www.1praca.gov.pl

    --
    pozdrawiam, |<ońrad |<arpieszuk ++ http://www.VivaMozilla.civ.pl
    Zasubskrybuj newsletter Mozilla Links

  • 3. Data: 2003-11-18 17:23:45
    Od: "xmarcel" <x...@g...ble.ble.pl>

    > Jeśli mółbym prosić, chciałbym się dowiedzieć co powinienem robić, jeśli
    ktoś
    > może napisać mi w punktach co mam robićbędę wdzięczny

    1.uruchomic przegladarke www
    2. wejsc na strone www.google.pl
    3. kliknac na "zaawansowane szukanie"
    4. wprowadzic rzadane frazy
    5.nacisnac "enter" lub kliknac "szukaj z google"
    6.wybrac stosowna pozycje

    nigdy nie zakladalem komisu, ale wiem od czego zaczac, leniu

  • 4. Data: 2003-11-18 17:25:48
    Od: p...@p...onet.pl

    ;)

    zanim pomyslalem napiaslem posta ;)

    pogoglowalem i juz wszystko mam ;)

    A tak na marginesie JAKIS pomysl na MNIEJSZY ZUS ??

  • 5. Data: 2003-11-18 17:41:23
    Od: "xmarcel" <x...@g...ble.ble.pl>

    > A tak na marginesie JAKIS pomysl na MNIEJSZY ZUS ??
    zostac rolnikiem ;)