  • Data: 2003-07-07 16:12:35
    Temat: Chca wybudowac przepompownie na prywatnej dzialce!!!
    Od: "nathan" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem moi rodzice otrzymali wlasnie pismo ze Starpstwa Powiatowego w
    ktorym mowa :Zgodnie z art.10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.Kodeks
    administracyjnego/text jednolity Dz.U.Nr98 z 2000 r.poz.1071
    zawiadamiam i dalej ze w Wydziale Architektury I Bud.Starostwa Powiatowego
    zlozono wniosek o zmiane pozwolenia na budowe....Ww.pozwplenie dotyczy
    budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z pzrepompowniami oraz sieci
    wodociagowej...Przedmiotowy wniosek dotyczy zmiany lokalizacji pzrepompowni
    z dzilaek ( i tu podane) na dzialke moja. Dalej zamieszczone jest ze w ciagu
    7 dni moge zapoznac sie z zamierzeniami inwestycyjnymi wnioskodawcy oraz
    zglosić ewentualne zastrzezenia i wnioski.
    Wyg;ada na to ze chca postawic przepompownie na dzialce ktora jest prywatna
    wlasnoscia!!!Czy jest to mozliwe i prawnie dopuszczalne???Prosze o pomoc,
    obok dzialki rodzicow mam wlasna dzialke i w tym roku miala ruszac od
    dluzszego czasu wymazona budowa blizniaka.Coz mam robic??? Pozdrawiam Robert