  • 1. Data: 2006-08-18 12:27:26
    Temat: Art. 822.
    Od: "czar" <c...@w...pl>

    Art. 822. (652) Komornik wstrzyma się z dokonaniem czynności, jeżeli przed
    jej rozpoczęciem dłużnik złoży niebudzący wątpliwości dowód na piśmie, że
    obowiązku swojego dopełnił albo że wierzyciel udzielił mu zwłoki. Komornik
    wstrzyma się również z dokonaniem czynności, jeżeli przed jej rozpoczęciem
    dłużnik albo jego małżonek podniesie zarzut wynikający z umowy małżeńskiej
    przeciwko dokonaniu czynności i okaże umowę majątkową małżeńską oraz
    przedłoży niebudzący wątpliwości dowód na piśmie, że zawarcie umowy
    majątkowej małżeńskiej oraz jej rodzaj były wierzycielowi wiadome.
    Wstrzymując się z dokonaniem czynności, komornik stosownie do okoliczności
    podejmie działania, które umożliwiają dokonanie czynności w przyszłości. O
    wstrzymaniu czynności i jego przyczynach komornik niezwłocznie zawiadomi
    wierzyciela. Na polecenie wierzyciela komornik niezwłocznie dokona
    czynności, która uległa wstrzymaniu.

    Witam
    komornik wlazł mi na pensje za alimenty
    ZA ZAPŁACONE ALIMENTY
    zaniosłem wydruki z inteligo pisze na nich za co i za jaki miesiąc
    według niego nie są to NIEZBITE DOWODY
    tłumaczenie drugie to " jeżeli przed jej rozpoczęciem dłużnik " a
    postepowanie zostało rozpoczete
    skoro niewiedziałem to co kiedy miałem mu je dostarczyć ??
    zasądzone mam do 10 wpłaty zawsze 15 zlecenie stałe ze wzgledu na wypłate

    teraz:
    płacić za wrzesien ??
    jak sie pozbyć komornika
    jak odzyskać zapłacone podwójnie alimenty ??

    zaczeła sie sprawa o podział majatku i to taka mała zemsta mojej ex

  • 2. Data: 2006-08-18 12:38:29
    Temat: Re: Art. 822.
    Od: "szlovak" <a...@o...pl>

    czar wrote:

    > zaniosłem wydruki z inteligo pisze na nich za co i za jaki miesiąc
    > według niego nie są to NIEZBITE DOWODY

    dzwonisz d obanku i zamawiasz potwierdzenie na piśmie z pieczątką bankowca. wtedy
    będzie to dowód

  • 3. Data: 2006-08-18 12:52:31
    Od: "czar" <c...@w...pl>

    dla niego niezbitym dowodem jest oświadczenie ex

  • 4. Data: 2006-08-18 14:04:05
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    czar napisał(a):
> [...]
    > jak odzyskać zapłacone podwójnie alimenty ??
    >
    > zaczeła sie sprawa o podział majatku i to taka mała zemsta mojej ex

    Przeczytaj dokładnie przepis. Jest w nim mowa o czynnościach a nie o
    wszczęciu postępowaniu egzekucyjnego.
    Złóż skargę na czynności komornika do Sądu i napisz do Izby Komorniczej.

    Michał