  • Data: 2010-08-10 21:41:13
    Temat: [CROSS POST] Kino 3D
    Od: Koziołek <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam za cross-posta, ale chciałem się przy okazji spytać, czy
    oglądanie filmów w trójwymiarze może być szkodliwe dla zdrowia.

    Wybrałem się ostatnio do kina na film 3d. Ponieważ była to dla mnie pierwsza
    tego typu produkcja, byłem pod dużym wrażeniem - różne latające przed oczami
    ptaszki, pływające rybki, rakiety, wybuchy i podobne bajery. Gwoździem
    programu był dla mnie przelot nad powierzchnią morza - czułem się prawie jak
    zawieszony w przestworzach, jak na jakiejś lotni, czy innym skrzydlatym
    gównie.
    I skoro jestem przy tematyce lotniczej: czy mogę domagać się od kina
    odszkodowania za brak torebek, takich jak w samolotach pasażerskich?
    Niestety mój błędnik nie wytrzymał tempa i zwymiotowałem na siedzącą przede
    mną parę, a teraz ci ludzie chcą mnie skarżyć i domagają się pieniędzy.

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek