  • 1. Data: 2003-05-10 23:52:43
    Temat: CLO za komputer ... Czy trzeba?
    Od: "Marek" <a...@i...pl>

    Mam znajomego w USA ktory przyjezdza w tym miesiacu do Polski.
    Chcialbym zeby mi kupil i przywiozl komputer. Czy w takim wypadku
    przeworzac go musi zaplacic clo? Czy trzeba wogole gdzies zglaszac
    wiozac go jako bagaz podreczny?
    Dziekuje bardzo za odpowiedz. Zalezy mi bardzo na tej informacji.

    Marek

  • 2. Data: 2003-05-11 07:23:21
    Temat: Re: CLO za komputer ... Czy trzeba?
    Od: "Lutek34" <L...@N...pl>

    "Marek" <a...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > wiozac go jako bagaz podreczny?
    > Dziekuje bardzo za odpowiedz. Zalezy mi bardzo na tej informacji.

    Podejrzewam ze piszesz o laptop'ie wiec najlepiej bedzie jak kolega spakuje
    go ladnie do torby bez zadnych instrukcji,pudelek. Po wyladaowaniu na
    lotnisku i po odebraniu bagazy niech leci wolnym przyspieszonym krokiem w
    wyjscie nic do oclenia, jesli go zatrzymaja i skontroluja niech mowi ze to
    jego wlasny mocno uzywany.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-05-11 10:03:21
    Od: "Marek" <a...@i...pl>

> [...]
    > wyjscie nic do oclenia, jesli go zatrzymaja i skontroluja niech mowi ze to

    Dokladnie, chodzi o laptopa. Ja nie potrzebuje zadnych pudelek i
    instrukcji...
    Czy wszystko bedzie ok jezeli znajomy powie ze nie ma nic do oclenia i
    przyzna sie ze to jest jego wlasny laptop?
    Czy wyjezdzajac z Polski moga sprawdzic czy wraca ze swoim laptopem(czy go
    musi zabrac spowrotem do USA)?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 4. Data: 2003-05-11 10:21:15
    Od: "paiCHiwo" <p...@w...pl>

> [...]
    > przyzna sie ze to jest jego wlasny laptop?
    > Czy wyjezdzajac z Polski moga sprawdzic czy wraca ze swoim laptopem(czy go

    zawsze moze powiedziec ze zapomnial w metrze, albo mu ukradli ;)

    pozdr
    paiCHiwo

  • 5. Data: 2003-05-11 15:01:56
    Od: "Filip" <f...@i...pl>

    Użytkownik "Marek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiozac go jako bagaz podreczny?
    > Dziekuje bardzo za odpowiedz. Zalezy mi bardzo na tej informacji.

    Moj kuzyn w ten sposob przywiozl sobie laptop'a z usa. Nie zglaszal zeby
    mial cokolwiek do oclenia, a nikt go tez o to nie pytal i po kłopocie.