  • Data: 2006-02-21 08:33:06
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <1...@n...sakowski.pl>, Paweł Sakowski wrote:

    > Na pozostałych trasach nie ma problemu w zasadzie problemu, bo zarówno
    > między kolejnymi pojazdami jak i między kolejnymi pieszymi jest
    > generalnie wystarczająco duży odstęp, żeby wszyscy mogli bez czekania
    > pójść/pojechać w swoją stronę.

    Czy chcesz powiedzieć, że nigdy w życiu w Niemczech, Austrii i
    Polsce nie zdarza się tak, że jednocześnie pieszy stoi/podchodzi do
    przejścia i samochód zbliża się do tego samego przejścia?
    Jeśli tak, to bredzisz. Czego dowodem jest pierwszy post w tym wątku,
    a także moje osobiste doświadczenie z pobytu zarówno w Niemczech, jak
    i Austrii, nie mówiąc już o Polsce. A i zapewne rachunek
    prawdopodobieństwa.
    Jeśli nie, to co dzieje się w opisanej w tym poście sytuacji. Tam i
    tu?

    Renata