    From: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.telefonia
    Subject: Brak odpowiedzi na reklamacje i inne dziwne sprawy....
    Date: Tue, 21 Mar 2006 00:04:06 +0100

    Witam Serdecznie. Niedawno opisywalem szczatkowo, ze operator nie
    odpowiedzial na moja reklamacje.
    Teraz troche rozszerze opis bo sprawa jest conajmniej ciekawa.

    Sprawa sie zaczela na poczatku stycznia, wyslalem operatorowi mailowo
    reklamacje. Odpowiedzi nie uzyskalem, ani na adres domowy ani skrzynki
    wirtualnej. Hm... pomyslalem, ze moze i moja wina. Poszedlem do punktu
    Orange bo to o nich chodzi i wyslalem ta sama reklamacje poprzez fax.
    Dostalem potwierdzenie. Minelo 30 dni... odpowiedzi brak. Odczekalem dla
    pewnosci jeszcze kilka dni (zeby nie przyszla z opoznieniem z
    odpowiednia ustawowa data na znaczku) Dalej cisza... Udalem sie ponownie
    do punktu Orange. Tlumacze przedstawicielowi ze nie przyszla odpowiedz i
    niech zadzwoni do centrali ;) i sie dowie co i jak. On dzwoni a mu
    kobieta w sluchawce mowi, ze oni reklamacji nie dostali. On jej mowi ze
    wysylal bo nawet dal klientowi (czyli mi) potwierdzenie. Tutaj jak
    rozumiem, mnie nie obchodza ich wewnetrzne problemy. Mam potwierdzenie,
    ustawowy czas minal i co dalej?? Co teraz powinienem zrobic?
    Przedstawiciel po rozlaczeniu sie z kobieta, wzial moja reklamacje i
    wyslal ja raz jeszcze... ale mnie to nie cieszy... bo jesli teraz mi
    odpowiedza ze reklaamacja nie zostala uwzgledniana?
    A zeby dodac troche zamieszania to powiem ze ja bylbym gotow isc nawet
    do sadu jesli sprawa by tego wymagala, ale ojciec (a to na nigo byl
    telefon) powiedzial, ze po sadach wloczyc sie nie bedzie.... Da sie to
    jakos inaczej rozwiazac? Czy jakis rzecznik konsumentow moze przejac ta
    sprawe i ciagnac ja w imieniu ojca? Ewentualnie jak wyglada
    pelnomocnictwo? Czy ja moglbym brac udzial we wszystkich ewentualnych
    rozprawach zamiast taty przed sadem?
    A moze jakies mediacje?

    I ostatnia sprawa czy jesli operator mi wylaczyl telefon a teraz biegnie
    3 miesiac od kiedy nie mam dawnego numeru moge walczyc o jakies
    odszkodowanie z tego tytulu?

    Dziekuje za wszelkie pomocne informacje.

    fut pl.misc.telefonia (tutaj sie pisze raczej o tel. stacjonarnej, ale
    procedury sa takie same jak przy komorkowych wiec licze na pomoc starych
    wyjadaczy)
    --
    Niech bedzie pochwalony Lech kaczynski, prezydent najjasniejszej
    Rzeczpospolitej i jego brat Jaroslaw - zawsze dziewica.