    From: "SQ9HHL" <k...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Brak odpowiedzi na pytanie = pozwolenie ?
    Date: Thu, 13 Jan 2005 17:19:59 +0100

    Witam serdecznie. Mam takie pytanie. Do internetu podłączony jestem przez
    telewizję kablową. Chciałem postawić u siebie router, serwer poczty, DNS,
    FTP itp. do niego podłączyć huba z pięcioma portami i poprowadzić kable do
    wszystkich pomieszczeń w domu gdzie pod jedno z nich podłączał bym komputer
    docelowy. Przestudiowałem więc regulamin i doczytałem się, że do danego
    przyłącza można podpiąć tylko jeden komputer. W innych przypadkach musi być
    zrobiony aneks do umowy. Wysłałem więc maila do administratora, gdzie
    opisałem mu to co chcę zrobić, zaznaczyłem, że serwer nie będzie stacją
    roboczą bo nie będzie miał monitora i klawiatury, będzie służył tylko do
    rozdzielania sieci i będą na nim uruchomione takie i takie usługi. Na końcu
    prosiłem o opisanie procedury którą muszę przejść aby to wszystko było
    legalnie. Niestety nie otrzymałem żadnej odpowiedzi (a było to w
    październiku). Pod koniec listopada wysłałem takiego maila ponownie.
    Dostałem nawet potwierdzenie, że mail został odebrany, ale niestety również
    nie doczekałem się odpowiedzi. Czy w takim przypadku mogę uznać, że zgadzają
    się na wykonanie takiej "mini sieci" ? Czy brak odpowiedzi na takiego maila
    mogę traktować jako pozwolenie ?
    Pozdrawiam
    Krzysztof Doniczka