eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak działalności IT a zarobek na reklamach (administracja itp. też) na swoich stronach www - co i jak? › Brak działalności IT a zarobek na reklamach (administracja itp. też) na swoich stronach www - co i jak?
    From: "Andrzej" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Brak działalności IT a zarobek na reklamach (administracja itp. też) na
    swoich stronach www - co i jak?
    Date: Sun, 7 Oct 2012 16:21:01 +0200

    Witam!

    Czy mogę jakoś zarabiać na wlasnych stronach www bez posiadania diałalności
    gospodarczej? Czy mogę podpisać jakąś umowę? Jeżeli tak to jaką, bo prowadzę
    jedną stronę dla Stowarzyszenia Zacznij Od Nowa za którą chcę wprowadzić im
    opłaty w postaci (nazwijmy to abonamentu) 50 zł miesięcznie. Według mnie,
    skoro to jest stowarzyszenie (czy tez by inna działalność) to musze jakoś
    udokumentować pobór opłaty od nich, np. faktura, rachunek na podstawie
    którego oni wypłacą mi pieniądze. Jak na razie nie myślę o założeniu
    działalności bo dla 50 zł miesięcznie mi się to po prostu nie opłaca, a ZUS
    niestety trzeba jakoś z czegoś opłacić.

    Z góry dziękuję za ewentualną pomoc i odpowiedzi.

    Pozdrawiam.
    Andrzej.