  • 1. Data: 2008-02-26 04:02:52
    Temat: Brak dostępu do komina
    Od: "+Stefan+" <s...@T...pl>

    Jak to wygląda? Lokator dostaje zgodę na adapaptację strychu.Na strychu [na
    części do adaptacji]jest wyjście na komin.Budynek będzie sprzedany
    lokatorom. Może tak być, że lokatorzy [przyszli właściciele] nie będą mieli
    swobodnego dostepu do komina i będa skazani na łaskę lokatora który będzie
    udostępniał komin ze swojego mieszkania?

    +Stefan+

  • 2. Data: 2008-02-27 18:43:31
    Temat: Re: Brak dostępu do komina
    Od: detektyw <a...@g...pl>

    +Stefan+ napisał(a):
    > Jak to wygląda? Lokator dostaje zgodę na adapaptację strychu.Na strychu [na

    Czyją zgodę dostaje na adaptację?

    > części do adaptacji]jest wyjście na komin.Budynek będzie sprzedany
    > lokatorom. Może tak być, że lokatorzy [przyszli właściciele] nie będą mieli

    Czyli będzie współwłasność?

    > swobodnego dostepu do komina i będa skazani na łaskę lokatora który będzie
    > udostępniał komin ze swojego mieszkania?

    Przy współwłasności komin jest wspólny i np. za konserwację, naprawy czy
    wieksze remonty komina - koszty po równo powinno się podzielić na
    wszstkich właścicieli lokali. Jak nie będzie płacił taki zawziety
    lokator to sprawa trafia na drogę sądową z powództwa cywilnego.

  • 3. Data: 2008-02-27 19:46:38
    Od: "+Stefan+" <s...@T...pl>

    Użytkownik "detektyw" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wszstkich właścicieli lokali. Jak nie będzie płacił taki zawziety lokator
    > to sprawa trafia na drogę sądową z powództwa cywilnego.

    Dom PKP.Będzie współwłasność. Ale moje pytanie dotyczy, czy jest możliwe
    aby wejście na komin było tylko z mieszkania jednego z lokatorów?.
    Co będzie jeśli on wyjedzie na pół roku z mieszkania a będzie potrzeba prac
    kominowych?
    Czy PKP może przyznać adaptację strychu pośrodku którego jest wejście na
    komin?
    +Stefan+

  • 4. Data: 2008-02-27 20:46:53
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Czy PKP może przyznać adaptację strychu pośrodku którego jest wejście na
    > komin?

    szukając parę lat temu mieszkania, znalazłem jedno adaptowane poddasze,
    gdzie z korytarza (wewnatrz mieszkania) było przejście na taki mini stryszek
    z wyjściem na dach i w papierach było coś o konieczności umożliwienia
    dostępu, więc pewnie taka mozliwość formalnie istnieje.

    --
    pozdrawiam
    robert