  • 1. Data: 2003-09-08 22:45:41
    Temat: rejestracja nazwy (zastrzezenie)
    Od: "marcin" <r...@o...pl>

    Witam

    Gdzie moge zarejestrowac nazwe, zeby nikt nie mogl jej uzywac? chodzi np o
    nazwe mojego wortalu chce zeby kojarzyla sie ona tylko z nim i zebym tylko
    ja mial do niej prawa. Chce rowniez uniknac przypadku w ktorym jakas firma
    rozpocznie dzialanosc uzywajac tej samej nazwy ktora posiada moj wortal.

    Pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz.

  • 2. Data: 2003-09-09 14:39:21
    Temat: Re: rejestracja nazwy (zastrzezenie)
    Od: Anna<p...@o...pl>

    To się robi w Urzędzie Patentowym w Warszawie.
    Najlepiej skorzystać z pomocy rzecznika patentowego. Ja tak zrobiłam
    i jestem zadowolona. Zaglądnij na www.patentowy.com

    -> http://usenet.pomocprawna.info