  • 31. Data: 2003-01-13 22:11:12
    Temat: Re: Jeszcze raz,:Re: Boje sie !! :(
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Z prawnikiem bym poczekał. Niech wujek napisze pozew, bo jednak mi się
    wydaje, że to raczej jego zachowanie jest obliczone na spowodowanie sporego
    zamieszania, a nie konkretne korzyści. Skoro wujek chce koniecznie dzielić
    spadek, to niech dzieli. Tyle, że w spadku Twoje mieszkanie nie przechodzi.

  • 32. Data: 2003-01-13 22:28:17
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Ludzie im więcej mają ty wiecej chcą .EEhhh chyba musze szukać sobie
    dobrego
    > prawnika :(( Nie lubie takich rzeczy z rodziną po sądach.
    > pozdr

    Dobrze! Dokop wujkowi!

    ps. spadek jest, bo zawsze jest, ale rzeczywiscie jezeli nic w nim nie ma
    to tak jakby go nie bylo...no ale to prawnicza sprawa :)

  • 33. Data: 2003-01-13 22:44:52
    Temat: Odp: Jeszcze raz,:Re: Boje sie !! :(
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Konrad vel Legislator <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:avveqg$g9$...@w...wro.vectranet.pl...
    > Dobrze! Dokop wujkowi!
    >
    > ps. spadek jest, bo zawsze jest, ale rzeczywiscie jezeli nic w nim nie ma
    > to tak jakby go nie bylo...no ale to prawnicza sprawa :)

    oby się udało i nie wybulila tylko kasy , niekiedy unieważnia się darowizny
    gdy zostanie wykazane jakieś uchybienie np. kiedy ta darowizna miala miejsce
    ,w jakich okolicznościach, czy była podpisana gdy babcia już była
    podopieczna zakładu itd. wujek drań będzie szukał rozwiazań ...

    Sandra

  • 34. Data: 2003-01-14 16:54:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Sandra ma wiele racji, jednak w chwili obecnej niestety nie można moim
    zdaniem nic zmienić. Trzeba czekać na ruch wujka. Dopiero, jak on wykona
    ruch, będzie można próbować przeciwdziałać i wówczas może przydatny być
    adwokat. W tej chwili - w mojej ocenie - nic zmienić nie można. Umowa
    darowizny jest już zawarta i przecież tylko z tego powodu, że wujek planuje
    jakieś wojny nie unieważnisz tej darowizny i nie będziesz ponownie jej robić
    w inny sposób.