  • 1. Data: 2005-05-30 07:44:50
    Temat: Blad urzednika - co mam zrobic ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    zona jest na urlopie wychowawczym, i pobiera z tego tytulu dodatek
    opiekunczy. No i Mozna go teoretycznie brac 3 lata. Ale cos w miescie im sie
    pomylilo i dali nam na pismie juz ze mamy go o pol roku dluzej. Co mamy
    robic ? Zglosic blad i przestac pobierac, czy brac dalej ? A jak sie 'kapna'
    to co wtedy bedzie ? Musimy oddac czy ich wina i nie musimy ?

    Fantom

  • 2. Data: 2005-05-30 09:20:17
    Temat: Re: Blad urzednika - co mam zrobic ?
    Od: "lalala...." <l...@o...pl>

    > Zglosic blad i przestac pobierac, czy brac dalej ? A jak sie 'kapna'
    > to co wtedy bedzie ? Musimy oddac czy ich wina i nie musimy ?
    >
    > Fantom

    Zadzwonic i wyjasnic sprawe
    jesli faktycznie jest blad oczywiscie bedziecie musieli oddac

    M.