  • From: "JanuszS" <gufner<malparemove>post.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Bezprawne zabezpieczenie samochodu!! Pomocy!
    Date: Sun, 9 May 2004 12:50:30 +0200

    Witam wszystkich!

    Sprawa wygląda tak:
    Czlowiek A tydzień temu sprzedał mi samochód, a ja wiedząc ze na
    rejestracje umowy w Urzędzie mam 2 tygodnie, jeszcze tego nie zrobiłem. I
    wczoraj wpada do mnie komornik i mówi ze konfiskuje (nazwał to
    "zabezpieczeniem majątku") samochód bo człowiek A ma jakies tam roszczenia
    do kogos tam. Jak to mozliwe ze ja, mając umowę podpisaną ale niezapłaconą w
    urzędzie musze mu ten samochód dac do tego zabezpieczenia!! Co ja mamm teraz
    zrobic, za samochód zapłaciłem, jest teoretycznie mój, szczególnie ze mialem
    na rejestracje jeszcze tydzień. Jak odzyskać moją własność!?

    POMOCY!!

    Pozdrawiam JanuszS,