  • 21. Data: 2004-04-29 11:38:22
    Temat: Re: Bezprawne działanie SOK i Sądu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:c6qnpv$kih$1@news.onet.pl...

    > Tak, tyle że to kto może być pełnomocnikiem regulują odpowiednie
    > przepisy procesowe - kpk, kpc i kpw. W postępowaniu cywilnym pracownik
    > jak najbardziej może być pełnomocnikiem. W karnym i o wykroczenie - nie,
    > bo nie ma do tego podstawy.

    Uważam, że nie masz racji. Wielokrotnie uczestniczyłem w procesach, gdzie
    pokrzywdzonego reprezentował jakiś tam pracownik. Ba, raz pamiętam, ze był
    to były pracownik, który kiedyś tam złożył zawiadomienie o przestęsptwie.
    Postępowanie tak długo trwało (ekspertyza grafologiczna), ze pokrzywdzona
    firma przestała już istnieć.