    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Bezprawna przedpłata?
    Date: Sat, 25 Aug 2007 08:04:04 +0200

    Witam,

    na apa pojawił się odsyłacz:

    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=31

    Czytam i jestem przerażony. To jakiś koszmar jest....

    ,,Zgodnie z polskimi przepisami, sklep nie ma prawa żądać zapłaty przed
    otrzymaniem produktu czy wykonaniem usługi. ''

    Ja zawsze płacę przedpłatą i uważam płatność za pobraniem za Wyjątkowy
    Debilizm, do tego jest ona zawsze spooooooooooro droższa. Jeżeli faktycznie
    taki przepis w polskim prawie jest, to cieszę się, że sklepy go nie
    przestrzegają .

    ,,absolutnie nie należy godzić się na takie, niekorzystne, warunki zakupu.''

    Niekorzystne dla kogo? Dla Poczty Polskiej? Bo dla klienta to one
    niekorzystne nie są.

    Czy faktycznie jest jakiś przepis zakazujący płatności przedpłatą? Ja od lat
    z tego korzystam i faktycznie czasami spotykam się z brakiem takiej
    możliwości, co mnie albo zniechęca do zakupu albo wywołuje złość, jeśli
    towaru nie mogę kupić gdzie indziej...

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl