  • 11. Data: 2004-05-14 11:38:31
    Temat: Re: Bezprawie wobec osob pod wplywem alkoholu
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "K." <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c82a9d$4jk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ma Pan racje, choc po polnocy napewno mnostwo rodzin z dziecmi oglada 2
    > osoby idace z butelka w reku :>.

    Rozmawiamy o prawie?

    >Jak kto kogos morduje na ulicy to spoleczenstwo tez sobie tego nie zyczy,
    > a policja jak zwykle nie wiele wtedy na do powiedzenia.

    Nie widzę związku.

    > Proponuje troche zyczliwosci wobec innych. Tam zawsze policja jest mila i
    > uprzejma, a u nas ?? chamstwo i łapowkarstwo...

    Jakie społeczeństwo-taka policja. Policjanci wywodzą się z naszych rodzin.
    Mam 42 lata i nie spotkałem się na razie ani z chamstwem ani z łapówkarstwem
    w policji. Dziwne, prawda? (nie, nie jestem niepełnosprawnym na wózku nie
    wychodzącym z domu;)) Może dlatego, że idąc ulicą nie piję piwa? Nie jeżdzę
    po pijaku autem a jak nabroję to płacę?

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 12. Data: 2004-05-14 11:43:37
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Leszek napisał:

    > Przepis o zakazie picia piwa uchwalił sejm RP. W sejmie siedzą
    > przedstawiciele społeczeństwa. Więc logicznie, społeczeństwo nie zyczy sobie
    > penerstwa pijacego piwo na ulicy.

    Cos do tego stwierdzenia nie jestem przekonany ;)
    Spójrz w sondaże ;)

    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg
    WWW (co? gdzie? w Przemyślu): http://www.przemysl-przemysl.prv.pl
    Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/

  • 13. Data: 2004-05-14 12:06:57
    Od: "K." <k...@o...pl>

    >Jak kto kogos morduje na ulicy to spoleczenstwo tez sobie tego nie
    zyczy,

    > Nie widzę związku.

    ja widze. Albo policja zajmuje sie wszystkimi przypadkami, albo wogole.
    Najlepiej działać po najprostszej lini oporu, łapać czlowieka pod wplywem
    alkoholu spokojnie wracajacego do domu, a 10 zbirow robiacych awantury w
    malej uliczce omijać z daleka. Wczoraj byla kolejna afera gdzie swiadek
    powiadomil iz kobieta wola o pomoc z domu ale oczywiscie policja
    zbagatelizowala sprawe i kobiete zamordowano. Gdym ja przechodzil wtedy
    nieopodal z piwem to natychmiast zawiezliby mnie na izbe. no coz prosciej
    zlapac kogos z piwem niz sprawdzic czy ktos nie morduje kogos. gratulacje
    dla polskiego wymiaru sprawiedliwosci

> [...]
    > w policji. Dziwne, prawda? (nie, nie jestem niepełnosprawnym na wózku nie
    > wychodzącym z domu;)) Może dlatego, że idąc ulicą nie piję piwa? Nie

    Ja też nie jeżdze autem po pijaku, ale nikt nie zabrania chodzic po ulicy po
    spożyciu alkoholu. Gdyby tak bylo w jakis sposob ludzie wracaliby z pubow do
    domu. Za picie w miejscu publicznym nalezy sie mandat a nie izba
    wytrzezwien. Moze dlatego sie Pan nie spotkal z chamstwem bo zwykle to
    młodziez spotyka takie zachowanie policji, a wydaje mi sie spowodowane jest
    to tym ze mlodemu czlowiekowi ciezko udowodnic iz zostal pokrzywdzony przez
    osobe stojaca na strazy prawa, a jak wiadomo panuje przekonaie iz mlodzi
    maja "pstro" w glowie i z wiekiem zrozumieja ze ich postepowanie bylo
    niewłaściwe. To powoduje iz czasem policjanci czuja sie bezkarnie.

    pzd
    K.

    P.S. Przepraszam Pana za wysylanie odpowiedzi na maila a nie grupe, pomylka
    (mam nadzieje nie karalna :])

  • 14. Data: 2004-05-14 12:33:57
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Fri, 14 May 2004 12:14:08 +0200, na pl.soc.prawo, K. napisał(a):

> [...]
    > powiedzail ze jak sie nie zamkne to mnie zalkuja pasami. I tu tez czuje sie
    > jakbym nie mial zadnych praw, poniewaz skarge sklada sie do kierownika izby
    > ktory odrazu dal mi do zrozumienia ze i tak nie mam szans na pozytywne
    > rozpatrzenie. Wypytujac policjantow wystrczy ze napisza iz bylem pijany i
    > albo bylem agresywny i nie podalem numeru albo belkotalem i nie mogli sie ze
    > mna porozumiec. Jak szukac w takich sytuacjach sprawiedliwosci. Czy osoba
    > pod wplywem alkoholu nie ma zadnych praw?? Czy istnieje mozliwosc domagania
    Boję się przechodzić obok mężczyzn pijących piwo na ulicy i chyba każda
    kobieta czuje to samo ,a punkt widzenia człowieka po piwku/kach ZAWSZE
    będzie inny niż całej reszty.
    Cieszę się,że te kamery wogółe działają!

  • 15. Data: 2004-05-14 12:34:44
    Od: "ARAS" <a...@w...pl>

    > Społeczeństwu przeszkadza dlatego ustanowiło poprzez swoich reprezentantów
    > zakaz.

    Jak może to społeczeństwu przeszkadzać,jak większość Polaków
    "chleje"-wytłumacz mi to

  • 16. Data: 2004-05-14 12:38:00
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik MEva napisał:

> [...]
    > będzie inny niż całej reszty.
    > Cieszę się,że te kamery wogółe działają!

    Heh ... Jak masz taie fobie nie wysuwaj nosa z domu ...

    Jak dopadnie ciebie kiedyś trzeźwy (czyli nie ten co sie go boisz -
    facet z piwkiem ... na ławce, bo do parku daleko , a i tak zaraz
    trzeba iść spać, bo rano do pracy) ...drechol, czy coś takiego ... to
    my na tej kamerce co najwyżej pooglądamy jak fajnie uciekałaś i ginęłaś ;)

  • 17. Data: 2004-05-14 12:46:37
    Od: "K." <k...@o...pl>

> [...]
    > będzie inny niż całej reszty.
    > Cieszę się,że te kamery wogółe działają!

    ja tez sie boje jezeli ktos kolo kogo przechodze wydaje sie agresywny.
    Jednak nie mozna z gory zakladac ze ktos idacy po spozyciu alkoholu jest
    niebezpieczny. Do tego ja nie stałem na ulicy tylko szedlem do domu. Ciesze
    sie ze kamery dzialaja, tylko dlaczego material jaki wnosza do sprawy jest
    wykorzystywany tylko przeciwko oskarzonemu, a przeciwko oskarzycielowi nie.
    Prawo powinno dzialac w obie strony.

    pzd
    K.

  • 18. Data: 2004-05-14 12:48:50
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Picie piwa na ulicy jest łamaniem prawa. Społeczeństwo nie rzyczy sobie
    > widoku penerstwa pijącego piwo na ulicy.

    A ja nie "ż"yczę sobie czytanie Twoich wypocin z błędami i łamania
    procedur i przepisów przez funkcjonariuszy, bo im się, że są bezkarni i
    zaraz po bogu. A również miałem się przekonać jacy są "stróze prawa", gdy
    kolega został zaczepiony przez SOK i po prośbie jego o okazanie legitymacji
    wylądował w kajdankach i został przewieziony bezprawnie do ich kapciory.

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net

  • 19. Data: 2004-05-14 13:01:23
    Od: MEva <x...@x...pl>

    > Heh ... Jak masz taie fobie nie wysuwaj nosa z domu ...

    a ja chcę wysuwać i to bez strachu.Do parku chodzę wyłącznie z mężem.
    Piwko czasem też wypiję, przy stoliku pod parasolem i nikt nigdy za to nie
    zamykał mnie w izbie w.

    > Jak dopadnie ciebie kiedyś trzeźwy
    > my na tej kamerce co najwyżej pooglądamy jak fajnie uciekałaś i ginęłaś ;)

    to ja wasz ponury korespondent............

    Dziękuję za pozdrowienia - wiem ,że mi żle nie życzysz tylko to taka forma
    ostrzeżenia. A jeszcze o tej kamerce- może by łatwiej bandziora złapali?

    --
    pozdrawiam :-)
    MEva

  • 20. Data: 2004-05-14 13:21:55
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c82bbs$nnt$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Cos do tego stwierdzenia nie jestem przekonany ;)
    > Spójrz w sondaże ;)

    Jalie społeczeństwo taki sejm;))

    Pozdr
    Leszek