  • 1. Data: 2003-09-21 20:56:55
    Temat: Baza danych osobowych
    Od: "kalafior.net" <a...@l...pomysl>

    witam

    Chcę uruchomić sklep internetowy. Będzie on pobierał od użytkownika jego
    dane osobowe konieczne do wysyłki towarow, oraz trzymał je w bazie do
    kolejnych zakupów. Oczywiście stworzone zostaną mechanizmy wglądu, zmiany i
    kasowania swoich danych osobowych z bazy.
    Słyszałem, że zgodnie z obowiązującymi przepisami, bazy danych osobowych
    muszą być rejestrowane (gdzie?) i podlegają jakimś specjalnym przepisom
    bezpieczenstwa. Czy to prawda? Jak to się odnosi do mojego przypadku
    (standardowy sklep internetowy). Czy przy logowaniu i rejestracji konieczne
    jest używanie kluczy SSL?
    I jeszcze jedno, cały serwis będzie utrzymywany na zagranicznych serwerach,
    czy w związku z tym baza danych osobowych w ogóle podlega polskim przepisom?

    dziękuje za pomoc,
    Kuba Kowalski

  • 2. Data: 2003-09-21 23:57:58
    Temat: Re: Baza danych osobowych
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "kalafior.net" <a...@l...pomysl> wrote in message
> [...]
    > bezpieczenstwa. Czy to prawda? Jak to się odnosi do mojego przypadku
    > (standardowy sklep internetowy). Czy przy logowaniu i rejestracji

    www.giodo. ????? dalej nie pamiętam, ale google ci znajdzie generalny
    inspektor ochrony danych osobowych.

    > I jeszcze jedno, cały serwis będzie utrzymywany na zagranicznych
    serwerach,
    > czy w związku z tym baza danych osobowych w ogóle podlega polskim
    przepisom?

    Popatrz na to inaczej.
    Firma polska podlega polskim przepisom, a na dodatek jeszcze dochodzi zgoda
    na przesyłanie danych za granicę.

  • 3. Data: 2003-09-22 09:23:20
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przepisom?
    > >
    > Popatrz na to inaczej.
    > Firma polska podlega polskim przepisom, a na dodatek jeszcze dochodzi
    Chyba punkt widzenia zbyt śmiały. To klienci wysyłają dane za granicę a nie
    firma.

    burenezo