  • 1. Data: 2004-03-11 10:08:33
    Temat: Bardzo prosze o pomoc
    Od: Ynco <Y...@o...pl>

    Witam

    Moja dziewczyna ma do napisania kilka strona na dwa tematy-
    nie jestem w stanie Jej pomoc gdyz zupelnie mnie to nie interesuje, a
    Ona placze mi co wieczor, ze nie ma pojecia co napisac.

    Czy ktos z Szanownych Grupowiczow moglby mi pomoc w
    poszukiwaniu informacji dotyczacych ponizszych pytan:

    1. Prawo wlasnosci jako centralna instytucja prawa rzeczowego w
    opraciu o przyklady z zycia codziennego, opisz uprawnienia i obowiazki
    ciazace na wlascicielu.
    2. Czy zgadzasz sie z opinia, ze ... "stopien fachowosci przygotowania
    parlamenatrzystow jest bez watpienia wskaznikiem sprawnosci,
    efektywnosci dzialania parlamentu, jak rowniez jego organow
    wewnetrznych " odpwiedz uzasadnij na przykladach.

    Z gory serdecznie dziekuje wszystkim za zyczliwa pomoc.
    Pozdrawiam
    Ynco

  • 2. Data: 2004-03-11 10:15:26
    Temat: Re: Bardzo prosze o pomoc
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Ynco" <Y...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Czy ktos z Szanownych Grupowiczow moglby mi pomoc w
    > poszukiwaniu informacji dotyczacych ponizszych pytan:

    1. ustalic kurs na biblioteke.
    2. zaopatrzyc sie podrecznik do wstepu do prawoznawstwa albo do prawa
    cywilnego.
    3. przeczytac
    4. od tej pory uwazac na zajeciach.

    _______________
    RF

  • 3. Data: 2004-03-11 10:59:32
    Od: "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    moze to pomoze
    www.kapitalizm.republika.pl, www.adwokat.com
    pozdrawiam JO

  • 4. Data: 2004-03-11 14:27:44
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl> napisał
    w wiadomości news:c2pgmp$57l$1@atlantis.news.tpi.pl

    > moze to pomoze
    > [....................]

    Tobie zapewne to powinno pomóc:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

    Gdyż już zgłębisz wiedzę tam zawartą zajmij się
    tym:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Pewnego dnia nie wytrzymal i uderzyl ową dziewczyne! Zrobił to delikatnie

  • 5. Data: 2004-03-11 14:29:31
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    http://www.bsdzine.org/rtfm/#AEN273

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Samochód przede mną potrącił przechodnia,