  • Data: 2004-02-19 07:32:12
    Temat: Bankowy tytuł egzekucyjny
    Od: "kilkujadek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa wygląda tak, że poręczyłem "kumplowi" w 1998 r. kredyt. Myślałem, że
    spłaca go bez zgrzytów, ale niestety tak nie było. Poręczycieli było
    czterech i od jednego z nich dowiedziałem się, że delikwent przestał spłacać
    już w 1999 r. Z uwagi na to, że zmieniłem adres zamieszkania nie
    otrzymywałem od banku żadnych informacji i odsetki przekraczają obecnie
    kapitał kredytu. Przeszukując dokumenty z poprzednich lat odnalazłem pismo
    "Oświadczenie o poddaniu sie egzekucji", które stanowi - Bankowy tytuł
    egzekucyjny moze być wystawiony do dnia 2003.01.01. Poradzcie co to oznacza?
    Czy komornik może zając mi zarobki i będę musiał spłacać cudzy kredyt?

    pzdr

    kilkujadek