  • 1. Data: 2002-05-20 14:26:41
    Temat: Nieplacone alimenty i mandaty.
    Od: "recone" <r...@w...pl>

    Witam,
    Ok. 4 miesiace temu zapadl wyrok w sprawie alimentow ktore moj ojciec ma
    obowiazek na mnie placic. Przez ten czas nie otrzymalem pieniedzy (ani
    zaleglych ani bierzacych) natomiast otrzymalem mandaty za jazde "na gape" :/
    Czy jest jakas prawna podstawa abym skierowal sprawe do sadu o pokrycie
    przez ojca tych mandatow ? Dodam, ze otrzymalem je po drodze do/ze szkoly.
    Dziekuje za kazda odp.

    pozdrawiam

    recone

  • 2. Data: 2002-05-20 17:58:51
    Temat: Re: Nieplacone alimenty i mandaty.
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    chyba zeswirowales kompletnie. nie ma zadnej podstawy i nie bedzie...

    --
    napisal Konrad G. ,
    Użytkownik recone <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

  • 3. Data: 2002-05-20 20:19:03
    Temat: Odp: Nieplacone alimenty i mandaty.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > Ok. 4 miesiace temu zapadl wyrok w sprawie alimentow

    > Czy jest jakas prawna podstawa abym skierowal sprawe do sadu o pokrycie

    Prawnie to mozesz skierować wyrok do egzekucji i sam pokryć mandaty po
    otrzymaniu alimentów.
    Sandra

  • 4. Data: 2002-05-21 10:24:54
    Od: "Bimi" <5...@p...com>

    "recone" <r...@w...pl> wrote in message news:3ce93464_3@news.vogel.pl...
> [...]
    > przez ojca tych mandatow ? Dodam, ze otrzymalem je po drodze do/ze szkoly.

    Co do nieplacenia alimentow: idz z wyrokiem sadowym do komornika (zapytaj w
    sadzie gdzie jest odpowiedni) - on za Ciebie wszystko zalatwi. Nawet sie
    ucieszy...

    Mandat to niestety Twoj problem, ale pewnie jest mniejszy niz 4-miesieczne
    alimenty...

    Pozdrawiam,
    Bimi