  • Data: 2010-01-15 10:45:30
    Temat: Badania profilaktyczne
    Od: krzysiek <a...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    Mam 26 lat i ostatnio jakiekolwiek badania lekarskie miałem robione
    chyba z kilkanaście lat temu. W tamtym roku jak byłem u lekarza
    rodzinnego już nie pamiętam z jakiego powodu, spytałem się czy mógłbym
    zrobić jakieś badania okresowe. Odpowiedział mi, że tak cennik
    wszystkich badań jest w recepcji. Hmmm.. trochę się zdziwiłem.
    Czy jako osobie ubezpieczonej, pracującej, która miesięcznie płaci na
    świadczenia chorobowe kilka stów należą się jakieś badania okresowe?

    --
    Krzysiek