  • 1. Data: 2007-02-09 12:55:38
    Temat: Badania lekarskie pracownikow ochrony
    Od: "Krzys" <krzys(cut)@poczta.fm>

    To, że są badania jest oczywiste ale zastanawia mnie jedno, że
    1. z jednej strony reguluje to Rozporządzenie MZiOS z 23.03.1999 w sprawie
    badań lekarskich i psychologicznych dla osób ubiegających się i
    posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej
    2. a z drugiej strony Kodeks Pracy, który w art. 229 § 1 mowi, że
    legitymowanie się wynikami specjalistycznych badań, stwierdzających zdolność
    do wykonywania określonego zawodu lub czynności, nie zwalnia z obowiązku
    poddawania się wstępnym badaniom lekarskim.

    Czy wynika z tego że pracownik ochrony powinien przejść badania (wstepne,
    profilaktyczne) w Medycynie Pracy jak każdy pracownik i dodatkowo badania
    dla osób ubiegających się i posiadających licencje pracownika ochrony
    fizycznej?
    __________
    KSC

  • 2. Data: 2007-02-10 08:41:58
    Temat: Re: Badania lekarskie pracownikow ochrony
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gmail.com>

    Dnia Fri, 9 Feb 2007 13:55:38 +0100, Krzys napisał(a):

> [...]
    > profilaktyczne) w Medycynie Pracy jak każdy pracownik i dodatkowo badania
    > dla osób ubiegających się i posiadających licencje pracownika ochrony

    Badania specjalistyczne są jednocześnie wstepnymi

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://warszawa.3mam.net