  • 1. Data: 2005-03-23 14:27:17
    Temat: Gwarancja i wymiana towaru na nowy
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

    Mam telefon na gwarancji i cos sie z nim zepsulo. Oddawalem go juz dwa razy
    do naprawy w ramach gwarancji i nadal nie dziala tak jak powinien. W sumie
    trzymali go w naprawie 26 dni, nie dajac nawet zastepczego aparatu :(
    Za ktorym razem przysluguje mi wymiana telefonu na nowy?

  • 2. Data: 2005-03-23 15:35:36
    Temat: Re: Gwarancja i wymiana towaru na nowy
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Depesz napisał(a):
> [...]
    > trzymali go w naprawie 26 dni, nie dajac nawet zastepczego aparatu :(
    > Za ktorym razem przysluguje mi wymiana telefonu na nowy?

    a co masz napisane w gwarancji?
    możesz też próbować reklamacji na podstawie niezgodności towaru z umową
    (jeśli jesteś konsumentem) albo rękojmi
    poczytaj na www.federacja-konsumentow.org.pl

    KG

  • 3. Data: 2005-03-24 10:07:25
    Od: "Marcin" <m...@p...pl>

    > możesz też próbować reklamacji na podstawie niezgodności towaru z umową
    > (jeśli jesteś konsumentem) albo rękojmi

    terminu "rękojmia" juz nie ma :)

  • 4. Data: 2005-03-24 10:19:28
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>