    From: "Arti BESA" <a...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: BARDZO Ważne ! prosba o pomoc !!!
    Date: Wed, 14 Apr 2004 13:28:37 +0200

    Serdecznie witam !

    Mam pewien problem, ktory po krotce opisze i prosze o opinie.

    Moja matka po wielu latach szykan ze strony męża (mojego ojca) i cierpienia
    rodzinego zdecydowala sie wniesc pozew rozwodowy.
    Ma dzieci w wieku: 19 lat, 8 lat, 5 lat, 4 lata i malutkie 4 miesiace, zero
    srodków do życia ponieważ ojciec pijak, kradnie z domu i sprzedaje na
    alkochol, wielokrotnie interweniowala policja i zabierala go na Izbę, na dom
    sa zalozone tzw. niebieskie kartoteki.
    Wiele lat trzeba było by ja przekonać, by zakończyła to cierpienie, opieka
    społeczna i inni ludzie wrecz naklanialy ja do zerwania tego cierpienia.
    Odważyła się !
    Zlozyla wiec wniosek rozwodowy i zawiadomienie do Prokuratury o nękanie,
    gwałty itd.
    Dzisiaj odbyla sie w Sądzie pierwsza rozprawa pojednawcza na ktorej UWAGA !
    Sąd odroczył sprawę o 1 rok bo ojciec nakłamał że sie poprawi !!!! bzdura
    kompletna teraz dopiero dojdzie do cierpienia matki i tych biednych dzieci
    !!!!
    Dodam iż moj kolega jest w sytuacji w ktorej zona odeszla i Sąd bardzo
    szybko chce podzielic ich rodzine.. zaś w tym przypadku gdzie nedza i
    ubóstwo zostawia się bez pomocy.
    Matka jest na skraju wytrzymałości a nadzieje jaką miała że Sąd jej pomoże
    straciła własnie dzisiaj. Teraz tylko czekać aż dojdzie do nieszczęscia.
    Wtedy to napewno ktoś się tym zainteresuje.
    Czy w takiej sytuacji ktoś z może pomóc co zrobić, czy napisac jakieś
    odwołanie, wzór ???

    Jesli tak to proszę o odpowiedź