    From: "Marta Kaprzyk" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: B. proszę o pomoc -alimenty dla niepełnosprawnej Misi
    Date: Mon, 31 Jan 2005 21:36:24 +0000 (UTC)

    Jestem w rozpaczy.Szukam rzetelnego,może tez przebojowego adwokata o
    poprowadzenia apelacji.Chciałabym krótko aby Was nie znudzić.Tata Misi jest
    b. zamożny(mamy to samo wykształcenie, ja ratowałam zdrowie córki poracując w
    tej samej firmie bo mogłam się zwalniać na wizyty lekarskie i zabierać
    zaległą pracę w domu, on robił karierę i korzystał z życia).Po latach walki o
    każdy grosz na jej rechabilitację nadeszły ojca dni dobroci dla Misi np.
    diagnoza w Niemczech, wspólne wyjazdy,zakupy ładnych rzeczy a nawet
    udostępnienie ojca osobistej manikiurzystki (Misia obgryza do krwi paznokcie)
    i kosmetyczki(jest w wieku dojrzewania no i ma pryszcze).Nagle przyjaciółka
    taty zaszła w ciązę.Dni dobroci się skończyły.Misia b. przeżywa odrzucenie,
    ja dodatkowo brak pieniędzy na rechabilitację i w miarę godne życie córki
    dziś i w przyszłości.Miałam masę materiałów ale tata dobrą, zimną
    adwokatkę.Mój adwokat zainteresowany był głównie zwrotem... wg norm
    przypisanych,naszą sytuacją i uzasadnieniem jej potrzeb jakby mniej.Sąd
    przyznał połwę kwoty, o którą wystąpiłam.Nie mam jeszcze uzasadnienia wyroku
    na piśmie.Brak mi sił aby walczyć o jej prawa,gdyby była zdrowa poradziłabym
    sobie bez jego łaski,a teraz i moje zdrowie jest w opłakanym stanie.Wiem ,że
    nie poradzę sobie bez mądrego wsparcia .Mieszkamy w W-Wie.Bardzo proszę
    pomóżcie.