    From: Mateusz Bogusz <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Auto wybiło mi dziurę w murze
    Date: Sat, 18 May 2013 11:25:02 +0200

    Witam,

    Wczoraj pijany kierowca (policja złapała go po numerze rejestracyjnym,
    bo kierowca uciekł z miejsca zdarzenia) skosił chodnik, trawnik i wpadł
    mi na posesje przebijając ogrodzenie zbudowane z betonowych płyt. Na mój
    widok kiedy wyskoczyłem z domu, kierowca odjechał - stąd musiała szukać
    go policja. Okazało się, że już wcześniej miał wyrok w zawiasach za
    prowadzenie po pijanemu.

    Ponieważ tuż obok płotu ułożony jest uczęszczany chodnik, naprawiłem go
    z pomocą znajomych używając zapasowego słupka i płyt które jeszcze miałem.

    Pytanie czy da się teraz odzyskać pieniądze za te naprawę? Nie mam już
    paragonu za użyte materiały, ale są to standardowo dostępne materiały
    budowlane. Łącznie musiałem postawić nowy słup oraz 8 płyt o wadze od 50
    do 80kg + 2 worki cementu po 25kg.

    W zdenerwowaniu nie zrobiłem niestety żadnych zdjęć "dziury" w murzę,
    ale mam notatkę policjanta, no i oni sami widzieli jak to wyglądało. Czy
    to wystarczy i gdzie powinienem się udać?

    Wartość szkody to kilkaset złotych, więc branie prawnika mija się z celem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz