  • 11. Data: 2002-11-08 13:36:02
    Temat: Re: Aplikant radcowski odpowie na pytania
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'BOHO' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:DOEMJLHIABABLAKOLGFHMEOKCIAA.rafalbochacki@inte
    ria.pl taką oto treść:

    | W pełni popieram. Każdy ma czasami okazję lub potrzebę dorobienia i
    | nie nalezy z tego powodu tworzyć problemów.

    Tym bardziej, ze taki wyedukowany aplikant ma z reguly cwierc wieku na karku
    i 560 zl na reke.

    ->piotr

  • 12. Data: 2002-11-08 15:24:01
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    > A gdzie Ciebie uczyli netykiety?
    > Tnij Wasc posty!
    >
    > ->piotr

    Teraz dobrze przycialem?? :-)

    Paweł,

  • 13. Data: 2002-11-08 15:25:13
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    > Tym bardziej, ze taki wyedukowany aplikant ma z reguly cwierc wieku na
    karku
    > i 560 zl na reke.
    >
    > ->piotr

    Ja mam dwa razy tyle, a jeszcze nie skonczylem prawa.

    Paweł,

  • 14. Data: 2002-11-08 15:42:34
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'Paweł z Wałbrzycha' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:aqgl15$1jn$1@news.onet.pl taką oto treść:

    | Ja mam dwa razy tyle, a jeszcze nie skonczylem prawa.

    Fajnie, tyle ze aplikant (jak juz nim jest) ma wieksze pieniadze w
    perspektywie:-)

    ->piotr

    ps. co do ciecia cytatow: nie wycinaj info o cytowanej wiadomosci i o
    osobie, ktora cytujesz.

  • 15. Data: 2002-11-09 13:38:14
    Od: "B.RItterman" <b...@w...pl>

    Użytkownik "[ piotr sut ]" <W...@t...pl> napisał w wiadomości
    z tego powodu tworzyć problemów.

    > Tym bardziej, ze taki wyedukowany aplikant ma z reguly cwierc wieku na
    karku
    > i 560 zl na reke.
    jak si enei podoba to niech zostanie gornikeim
    Jak ktos jest dobry to ma robote i kase.
    Ale tu srrednai nie jest wazna.
    Prawnicy wymyslili SPAM a ten post to SPAM i kolega aplikant widze wybrał
    jedyna słuszną drogę zdobycia klienta.
    Proponuje zeby kolega aplikant, napierw przeczytał FAQ grupy , potem zasady
    etyki zawodowej a potem moze sie czego snauczył i zdbbywał klientów w
    odpowiednei sposób
    Ritter.

  • 16. Data: 2002-11-10 19:03:20
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'B.RItterman' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:aqj2sp$7lr$1@news2.tpi.pl taką oto treść:

    | jak si enei podoba to niech zostanie gornikeim

    Albo zlodziejem.

    | Jak ktos jest dobry to ma robote i kase.

    Aha.

> [...]
    | Proponuje zeby kolega aplikant, napierw przeczytał FAQ grupy , potem
    | zasady etyki zawodowej a potem moze sie czego snauczył i zdbbywał

    A ja widze, ze Ty do slownika rzadko zagladasz.

    ->piotr