  • 1. Data: 2003-09-12 19:38:12
    Temat: Apelacja
    Od: "komtel" <b...@k...net.pl>

    1. muszę napisać apelację i nie wiem jak się do tego zabrać, może ktoś wie
    gdzie znaleźć jakieś wzory apelacji w necie, oraz
    2. jest to apelacja w sprawie karnej do sądu II instancji (okręgowy) - ile
    kosztuje opłata sądowa od wniesienia takiej apelacji

    z góry dzięki
    b...@k...net.pl

  • 2. Data: 2003-09-13 08:53:32
    Temat: Re: Apelacja
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'komtel' wyklawiaturzył/a w niusie
    bjt7dq$t04$...@n...news.tpi.pl taką oto treść:

    | 1. muszę napisać apelację i nie wiem jak się do tego zabrać, może
    | ktoś wie gdzie znaleźć jakieś wzory apelacji w necie,

    np.:
    http://www.poradaprawna.pl/wzory_pism.php?co=lista&i
    d=8

    | 2. jest to apelacja w sprawie karnej do sądu II instancji (okręgowy)
    | - ile kosztuje opłata sądowa od wniesienia takiej apelacji

    Nie ma takiej oplaty.

    A masz uzasadnienie wyroku?

    ->piotr