eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAnulowanie zamowienia a zaliczka › Anulowanie zamowienia a zaliczka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsb.icpnet.pl!not-for-mail
    From: ledres <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Anulowanie zamowienia a zaliczka
    Date: Sat, 18 Aug 2007 16:34:10 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 32
    Message-ID: <fa7016$dup$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c22-228.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1187447654 14297 62.21.22.228 (18 Aug 2007 14:34:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Aug 2007 14:34:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.12 (Windows/20070509)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:480825
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.

    Mam nastepujacy problem:

    Zlozylem w sklepie zamowienie na sprowadzenie dla mnie towaru, ktorego
    nie mieli akurat na stanie i wplacilem zaliczke.
    Nastepnego dnia znalazlem inny sklep, w ktorym warunki bardziej mi
    odpowiadaly, wiec zadzwonilem do tego pierwszego i zapytalem, czy moge
    anulowac zamowienie i odzyskac zaliczke. Uzyskalem odpowiedz twierdzaca.

    Nastepnie zlozylem zamowienie w tym drugim sklepie, a po uplywie pol
    godziny zadzwonili do mnie z pierwszego sklepu, ze jednak anulowanie
    zamowienia nie jest mozliwe.

    Postanowilem mimo wszystko kupic towar w drugim sklepie. Mam w zwiazku z
    tym 3 pytania:

    1. Czy moge odzyskac zaliczke (pierwszy sklep odmawia jej zwrotu)?

    2. Czy pierwszy sklep moze w jakis sposob probowac zmusic mnie do
    odbioru towaru i zaplaty reszty jego ceny?

    3. Czy powinienem wyslac do pierwszego sklepu jakies oficjalne pismo, w
    ktorym oswiadczam, ze towaru nie odbiore i nie wplace reszty jego ceny
    (trzykrotnie informowalem o tym telefonicznie)?

    Sklep nie ma mojego podpisu pod niczym, jedynie moje dane teleadresowe,
    natomiast ja mam potwierdzenie wplaty zaliczki podpisane przez
    pracownika sklepu (jest to zaliczka, a nie zadatek, bo nie jest nigdzie
    napisane, ze to jest zadatek).

    pzdr. ledres

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1