  • 21. Data: 2019-05-19 03:12:15
    Temat: Re: Allegro inwigiluje prywatną korespondencję klientów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-18, JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> wrote:

    > Jeśli można wysłać e-maila z dowolnego adresu na "zaszyfrowany" adres
    > allegro to nie zmniejszy to takiego spamerstwa: po prostu od sprzedawców
    > będzie wypływał "zaszyfrowany" adres, na który ciągle będzie można
    > wysyłać spam. Trzeba byłoby sprawdzić czy taka sytuacja jest faktycznie
    > możliwa.

    To są zwykle adresy tymczasowe, generowane na potrzeby konkretnej
    tranzakcji. Podobnie działa w wielu miejscach obsługa w BOKach, gdzie
    albo pole temat albo właśnie adres zawiera pewien unikatowy ciąg
    identyfikujący nr sprawy ("ticket").

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2019-05-19 03:24:03
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.05.2019 o 03:12, Marcin De-bowski pisze:
    > To są zwykle adresy tymczasowe, generowane na potrzeby konkretnej
    > tranzakcji.

    tranz tranz tranz

    :)))))))))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 23. Data: 2019-05-20 08:07:24
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 19.05.2019 03:12, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > tranzakcji. Podobnie działa w wielu miejscach obsługa w BOKach, gdzie
    > albo pole temat albo właśnie adres zawiera pewien unikatowy ciąg

    Czy to ma jakiś związek z tym, że można/nie można wysyłać e-maila na
    taki adres allegromail po zakończeniu transakcji? Albo jaki czas musi
    minąć, aby addres był nieaktualny? Ewentualnie, czy adres jest powiązany
    wyłącznie z adresem stron transakcji i inny nadawca jest "odrzucany"?
    Masz jakieś informacje na ten temat?

    JaceK

  • 24. Data: 2019-05-20 10:25:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-17 o 17:56, ń pisze:
    > Mniej więcej tak jak poczty czy operatora telefonicznego do czytania
    > Twojej korespondencji.
    >

    > -----

    Gdzie tu widzisz podejrzenie czytania korespondencji?

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2019-05-20 10:25:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-17 o 18:26, Kris pisze:
    > Dlatego mają możliwość pełnej inwigilacji i ingerencji w treści
    > prywatnych wiadomości email.

    Co nie znaczy, że to robi (masz penisa?)

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2019-05-20 12:21:29
    Od: ń <...@...n>

    Napisz do sprzedawcy, że następne dwie sztuki chcesz kupić poza aukcją bez prowizji
    aledrogo to się dowiesz.

    -----

  • 27. Data: 2019-05-20 13:00:15
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marcin Debowski <a...@i...zoho.com> wrote:

    > Jak dla mnie to coś bardzo pożytecznego bo 90% spamu, który otrzymuje
    > jest efektem udostępnienia spamerom mojego adresu właśnie przez
    > sprzedawców.

    Pytanie czy nie będą spamować tego adresu @allegromail.pl. Z drugiej
    strony wtedy będzie jasne, kto spamował...

    Ja dostaję spam w sumie tylko na adres podawany na aliexpress.

  • 28. Data: 2019-05-20 13:03:29
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> wrote:

    > Czy to ma jakiś związek z tym, że można/nie można wysyłać e-maila na
    > taki adres allegromail po zakończeniu transakcji?

    Korespondowałem ze sprzedającym przez kilka miesięcy, w międzyczasie była
    transakcja. Ostatnio wysłałem mu maila (po 2 tygodniach od transakcji) na
    ten tymczasowy adres i mail doszedł.

  • 29. Data: 2019-05-20 13:05:10
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Kris <k...@g...com> wrote:

    > Ja tam nic nie oczekuje. Jeden debil co jakiś czas podszywa się pode
    > mnie i pisze różne "rewelacje"

    Czym mu podpadłeś?

  • 30. Data: 2019-05-20 13:05:43
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Kris <k...@g...com> wrote:

    > Najlepiej jak by się znalazł prawnik co by potrafił ugrać milion
    > odszkodowania i dzielimy się po połowie, czy dla ciebie to za mało?

    Ok, ale czemu miałby się z tobą dzielić? Jaki byłby twój udział w tej
    sprawie?