    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.soc.prawo
    Subject: Allegro i piksel_sklep
    Date: Sat, 24 Aug 2013 03:01:56 +0200

    Najpierw problem z niewystawieniem rachunku imiennego.
    Piksel proponuje mi przysłanie paragonu -- sugerując,
    iż ja powienienm zapłacić za przesyłkę tegoż. Wkrótce
    jednak zakupiona poduszka okazuje się bublem grożącym
    porażeniem elektrycznością.

    Korespondowania o rachunku nie zamieszczam, jako że szkoda
    na nie tutaj czasu, ale zainteresowanym mogę je udostępnić.

    Eneuel do Piksela:

    Nie wyślę na swój koszt, gdyż nie ja zawiniłem.

    Ale ,,pocieszę'' Pana -- poduszka przetopiła się w jednym
    miejscu -- w czasie zwykłego używania. Mogę pstryknąć fotkę.

    Mimo całej elektroniki i zabezpieczeń temperatura wzrosła
    na niej tak mocno, że przetopiła otulinę grzałki.

    Teraz chyba powinni Państwo rozpatrzyć moją reklamację.

    Do tego dochodzi niebezpieczeństwo porażenia prądem
    i przegrzania ciała, bo to na pewno nie było 70 stopni
    Celsjusza.

    Poduszka ma znak CE, który chyba jest tylko znakiem.

    LC

    Piksel do Eneuela:

    Witam
    Przypominamy o wpłacie za już dawno temu dostarczony przedmiot.
    Proszę o wpłate kwoty 21.99złotego na poniższe dane:

    Ksel Michał

    Połowniaka 12/8

    25-634 kielce

    [..]

    Po wpłacie na konto proszę o maila z informacją. Brak wpłaty lub
    informacji mailowej w ciągu 14 dni spowoduje przekierowanie sprawy
    do kancelarii komorniczej z którą współpracujemy.
    Pozdrawiam
    Piksel_sklep

    Eneuel do Piksela:

    Proponuję przeproszenie mnie (za dostarczenie śmiercionośnego
    bubla zamiast produktu zamawianego przeze mnie) i zapowiadam
    możliwość skierowania do prokuratury doniesienia o popełnianiu
    przestępstwa, jakim jest rozprowadzanie tych śmiercionośnych bubli..

    LC

    w załączniku m@il opisujący uszkodzenie bubla.

    Eneuel do Allegro:

    Moje zastrzeżenia co do sprzedającego: sprzedano mi bubla grożącego
    porażeniem elektrycznością; nie wystawiono rachunku imiennego,
    o który wyraźnie prosiłem, ale paragon; zignorowano moją reklamację;
    zastraszono mnie ,,kancelarią komorniczą'' w związku z niesfinalizowaniem
    zapłaty za towar.

    Do niesfinalizowania zapłaty nie doszło z mojej winy.

    Tego dnia dokonałem tą drogą kilku płatności -- ta akurat nie została
    sfinalizowana o czym dowiedziałem się przypadkiem po wielu dniach.

    Eneuel w komentarzu o piksel_sklepie:

    Negatywny

    Sprzedano bubla grożącego porażeniem elektrycznością; nie wystawiono
    rachunku imiennego, o który prosiłem, ale paragon; zignorowano moją
    reklamację; zastraszono mnie ,,kancelarią komorniczą'' w związku
    z niesfinalizowaniem (nie z mojej winy) zapłaty.

    Sprawa dotyczy poduszki:

    http://allegro.pl/elektryczna-poduszka-termiczna-ter
    mofor-wyszczupla-i3406076717.html

    -=-

    Do prawników -- Czy prawo istnieje w celu chronienia zabójców?
    I co to jest ,,kancelaria komornicza''? Chodzi o twór stojący
    ponad sądem czy może wyroki sprzedających na Allegro są przez
    komorników respektowane/traktowane tak, jak prawomocne wyroki
    sądowe opatrzone stosownymi klauzulami?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'