  • 11. Data: 2006-01-24 22:07:56
    Temat: Re: Allegro i aukcje
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > postrasz go,z e jesli nie postapi zgodnie z zawarta umowa, to zglosisz
    > oszustwo na policje. i juz. umowa kupna-sprzedazy wiazaca obie strony
    > jest zawarta (dowod a) do tego dolacz maila, ze gosc chce wiecej (dowod
    > b) oraz swoj przelew na 1 sloty (dowod c) ze wplaciles zgodnie z umowa a
    > towaru nie dostales. Allegro ma ostatnio wziecie - modny temat, wiec
    > wezma sie za goscia, a moze i US sie zainteresuje...
    chyba to nie przejdzie
    wczesniej sie dogadali (dowod maile )ze sprzeda np taniej ale pod warunkiem
    ze na allegro bedzie 1 zl

  • 12. Data: 2006-01-24 22:08:57
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zdzislaw" <z...@u...pl> napisał w wiadomości
    > chyba to nie przejdzie
    > wczesniej sie dogadali (dowod maile )ze sprzeda np taniej ale pod
    > warunkiem ze na allegro bedzie 1 zl

    zdzisiu? o czym Ty tu gadasz?

  • 13. Data: 2006-01-24 22:09:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Zdzislaw napisał(a):

    > chyba to nie przejdzie
    > wczesniej sie dogadali (dowod maile )ze sprzeda np taniej ale pod warunkiem
    > ze na allegro bedzie 1 zl

    Rzeczywiście, przeoczyłem to :)
    Będzie oszustwo :) Obaj oszukali Allegro na prowizji ;)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 14. Data: 2006-01-24 22:19:35
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > kasy nie wplacilem bo mialo byc za pobraniem,
    >
    > ale jakis paragraf mi podajcie,

    Masz spokojnie wygrane.
    Powołaj się na Kodeks Cywilny art 1088

    K.

  • 15. Data: 2006-01-24 22:21:51
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Zdzislaw wrote:

    > wczesniej sie dogadali (dowod maile )ze sprzeda np taniej ale pod warunkiem
    > ze na allegro bedzie 1 zl

    Chyba wlasnie si enie do konca dogadali hehehe ;)

    --
    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83

  • 16. Data: 2006-01-24 22:34:22
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K." <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Masz spokojnie wygrane.
    > Powołaj się na Kodeks Cywilny art 1088

    taa...:)

    a moglbys mi go zacytowac?

  • 17. Data: 2006-01-24 22:37:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Interkas napisał(a):

    > taa...:)
    >
    > a moglbys mi go zacytowac?

    Art. 1088. § 1. Przy dziale spadku wkład gruntowy w rolniczej
    spółdzielni produkcyjnej wraz z należącą do spadku działką przyzagrodową
    i siedliskową może być przyznany według poniższej kolejności temu ze
    spadkobierców, który w chwili działu:
    1) jest członkiem tej spółdzielni,
    2) pracuje w gospodarstwie rolnym tej spółdzielni,
    3) jest małoletni albo pobiera naukę zawodu lub uczęszcza do szkoły.
    § 2. Jeżeli w chwili działu spadku żaden ze spadkobierców nie odpowiada
    powyższym warunkom, wkład gruntowy wraz z działką przyzagrodową i
    siedliskową ulega sprzedaży stosownie do przepisów kodeksu postępowania
    cywilnego. W wypadku takim rolniczej spółdzielni produkcyjnej
    przysługuje prawo pierwokupu; jeżeli spółdzielnia nie skorzystała z tego
    prawa, przysługuje ono Skarbowi Państwa.

  • 18. Data: 2006-01-24 22:45:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 24.01.2006 kam <#k...@w...pl#> napisał/a:
    > Żadne. Ale jeśli rzecz stała się własnością kupującego w chwili zawarcia

    Dlaczego żadne? Art. 286. § 1. nie? Mówię rzecz jasna o Allegro.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2006-01-25 06:14:48
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > taa...:)
    >
    > a moglbys mi go zacytowac?

    taa, a śniadania Ci jeszcze nie zrobić?
    Nie znasz żadnej wyszukiwarki?

    K.

  • 20. Data: 2006-01-25 06:52:40
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma)

    > hm... oczywiscie to zeby mi ową rzecz sprzedal po cenie 1zł
    > (wiem ze to jest i tak niemozliwe)
    >
    > a postraszyc chcialbym go jakisms wlasnie jakims mądrym paragrafem
    > ktory mowi cos o zawieraniu tego typu tranzakcji

    no ladnie, wyglada na to jakbys chcial oszukac oszusta.... ;)

    Łukasz Kuźma

    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Harry Potter i Książę Półkrwi
    NIEZIEMSKI KONKURS i czarodziejskie gadżety!
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwww.harrypotter.
    wp.pl&sid=637