  • 1. Data: 2006-01-24 21:39:45
    Temat: Allegro i aukcje
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

    Witam
    czy ktos z Was moglby mi podac jakas podstawe prawna
    ktora by cos mowila na temat aukcji,
    kupilem cos za 1zł (czlowiek chcial uniknac prowizji od sprzedazy)
    wartosc owej rzeczy jest znacznie wieksza okolo 250zl
    chcialbym troche postraszyc sprzedawce,
    a brakuje mi jakiegos mądrego paragrafu

    z gory dziekuje!!
    pozdr. Piotrek

  • 2. Data: 2006-01-24 21:41:29
    Temat: Re: Allegro i aukcje
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Interkas napisał(a):
> [...]
    > kupilem cos za 1zł (czlowiek chcial uniknac prowizji od sprzedazy)
    > wartosc owej rzeczy jest znacznie wieksza okolo 250zl

    czym i co chcesz osiągnąć?

    KG

  • 3. Data: 2006-01-24 21:43:04
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

    > czym i co chcesz osiągnąć?

    hm... oczywiscie to zeby mi ową rzecz sprzedal po cenie 1zł
    (wiem ze to jest i tak niemozliwe)

    a postraszyc chcialbym go jakisms wlasnie jakims mądrym paragrafem
    ktory mowi cos o zawieraniu tego typu tranzakcji

  • 4. Data: 2006-01-24 21:51:41
    Od: "ZDENEK" <ale ja@ja.pl>

    Użytkownik "Interkas" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > a postraszyc chcialbym go jakisms wlasnie jakims mądrym paragrafem
    > ktory mowi cos o zawieraniu tego typu tranzakcji

    a ciebie ktos kiedys nie postraszył ? czyzbyś chciał sie odgryźć ? zapłać
    drożej i żądaj całości przez aukcję a jak zbiłeś cenę to nie wymagaj tego
    zeby ktoś jeszcze koszty ponosił
    rozwagi/rozumu

  • 5. Data: 2006-01-24 21:52:24
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ZDENEK" <ale ja@ja.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > drożej i żądaj całości przez aukcję a jak zbiłeś cenę to nie wymagaj tego

    ale chyba czegos nie rozumiesz,
    koles wystawia COS za 1zł (opcja kup teraz)
    ja to kupuje (zawieram umowe??)
    a on mi mowi ze nie wysle, bo tak naprawde to COS kosztuje 250zł
    wiec chce mu powiedziec jakos tak PRAWNIE ze jednak powinien mi to wyslac za
    1zł (plus koszty przesylki)

    wiec nie wymagam zeby ktos ponosil koszty

    pozdr. Piotrek

  • 6. Data: 2006-01-24 22:01:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > postrasz go,z e jesli nie postapi zgodnie z zawarta umowa, to zglosisz
    > oszustwo na policje.

    Jakie oszustwo?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 7. Data: 2006-01-24 22:04:08
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > postrasz go,z e jesli nie postapi zgodnie z zawarta umowa, to zglosisz
    > oszustwo na policje. i juz. umowa kupna-sprzedazy wiazaca obie strony
    > jest zawarta (dowod a) do tego dolacz maila, ze gosc chce wiecej (dowod
    > b) oraz swoj przelew na 1 sloty (dowod c) ze wplaciles zgodnie z umowa a
    > towaru nie dostales. Allegro ma ostatnio wziecie - modny temat, wiec
    > wezma sie za goscia, a moze i US sie zainteresuje...

    kasy nie wplacilem bo mialo byc za pobraniem,

    ale jakis paragraf mi podajcie,

    pozdro

  • 8. Data: 2006-01-24 22:04:54
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Johnson napisał(a):
    > Jakie oszustwo?

    Żadne. Ale jeśli rzecz stała się własnością kupującego w chwili zawarcia
    umowy sprzedaży (art.155§1 kc), to nad przywłaszczeniem można by się
    chyba zastanawiać... ;)

    KG

  • 9. Data: 2006-01-24 22:05:37
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83
    SCI-FI, HORROR, FANTASY --> http://fantastyka.com.pl/forum/index.php

  • 10. Data: 2006-01-24 22:06:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > Ale jeśli rzecz stała się własnością kupującego w chwili zawarcia
    > umowy sprzedaży (art.155§1 kc), to nad przywłaszczeniem można by się
    > chyba zastanawiać... ;)

    Akurat :)