    From: Poink <poink.news@_bez_tego_orbnet.one.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Allegro - Bezplatne Ubezpieczenie to klamstwo
    Date: Tue, 1 Apr 2003 15:04:31 +0200

    Witam
    Od razu zaznaczam na poczatku ze nie bede opisywal dokladnie calego
    zdarzenia (choc mam wszelkie dowody, skany, cala historie maili itd).

    Otoz chodzi o klamstwo jakim karmi Allegro.pl swoich uzytkownikow
    wciskajac im na glownej stronie informacje o bezplatnym ubezpieczeniu
    kupujacych.

    Spelnilem wszelkie wymogi, dostarczylem wszelkich danych, dopelnilem
    wszelkich terminow. Chodzi o kwote rzedu 250 zl. Allegro po spelnieniu
    WSZELKICH wymogow z mojej strony nawet nie smie mi odpisac ze
    ubezpieczenie nie zostalo mi przyznane (juz nie wspomne ze wogole nie
    wierze ze komukolwiek zostalo przyznane). Termin z ich strony zostal
    przekroczony juz o kilka miesiecy. Wysylalem ponaglenia ale oczywiscie
    tylko na dwa uzyskalem odpowiedz a potem zostalem calkowicie olany.
    Odpowiedz to w skrocie "brak czasu na takie rzeczy (braki personalne)".
    Nie wiem jak to sie ma wzgledem prawa. Niby ich regulamin nic takiego nie
    przewiduje jak ubezpieczenie ale czy nie wystarczy informacja (taki
    znacze z parasolka) na glownej stronie jako dowod przeciwko nim ? Gdyby
    nie to nie kupil bym akurat tego towaru (przed zakupem sprawdzilem czy
    beda spelnione wszelkie zawile wymagania bym mogls skorzystac z
    Ubezpieczenia).Planuje sprawe skierowac do sadu jednak nie wiem jakie mam
    szanse i na jakie koszty sie narazam. Domagam sie odszkodowania chociazby
    ze wzgledu na brak odpowiedzi z ich strony (termin jaki podaja w tabelce
    zostal przekroczony o 2 miesiace). Jak mam sie za to zabrac?. Czy mam
    szukac swiatkow, ktorzy widzieli informacje o tym ubezpieczeniu (pewnie
    Allegro ukryje wszelkie informacje o czyms takim). Osobom nie w temacie
    powiem dodatkowo ze aby wogole starac sie o jakiekowiek ubezpieczenie
    musi byc spelnine mase warunkow zarowno przez sprzedajacego jak i
    kupujacego juz w trackie zgloszenia droga elektroniczna (nie ma dostepu
    do opcji wyslania formularza jesli niespelnione warunki).

    --
    Poink
    www.orbnet.one.pl