  • 1. Data: 2006-03-30 08:55:54
    Temat: Alimenty sprzed 89 roku- waloryzacja , POMOCY
    Od: " student" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam serdecznie,
    potrzebuję fachowej prawnej opinii, najlepiej popartej odpowiednim paragrafem,
    na który mógłbym się powołać w sądzie. Otóż do otrzymania stypendium
    socjalnego potrzebuję ustalić ile wynosi obecna kwota zasądzonych alimentów w
    87 roku- wtedy było to 7000 złotych. Na uczelni powiedziano mi ,że takie
    zaświadczenie dostanę w sądzie. W sądzie potraktowano mnie bardzo niemiło, i
    zostałem poinformowany ż,że można co najwyżej rozpocząć następny proces.
    Dodam,że alimenty nie są płacone i nie mama nigdy się o nie nie chciała
    upominać. Proszę o radę i ewentualny paragraf.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    PS. Do kiedy alimenty przysługują?

  • 2. Data: 2006-03-30 12:12:48
    Temat: Re: Alimenty sprzed 89 roku- waloryzacja , POMOCY
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    student [###m...@W...gazeta.pl.###] napisał:
> [...]
    > stypendium socjalnego potrzebuję ustalić ile wynosi obecna kwota
    > zasądzonych alimentów w 87 roku- wtedy było to 7000 złotych.

    7 zł - podstawa prawna to ustawa o denominacji złotego. Łatwo ją
    znajdziesz w google.

    > PS. Do kiedy alimenty przysługują?

    Dokąd sąd nie postanowi inaczej albo nie zawrzecie ugody.

  • 3. Data: 2006-03-30 12:42:54
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 3/30/2006 2:12 PM, Robert Tomasik wrote:

    > 7 zł - podstawa prawna to ustawa o denominacji złotego. Łatwo ją
    > znajdziesz w google.

    Mnie się wydaje, że stare 10000 to teraz 1 zł zatem jeśli on miał
    alimenty w wysokości 7000 to po denominacji daje kwotę 70 groszy.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 4. Data: 2006-03-31 07:22:20
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    > 7 zł - podstawa prawna to ustawa o denominacji złotego. Łatwo ją
    > znajdziesz w google.
    ale w jaki sposób sąd ma mi wydać zaświadczenie że teraz tyle powinienem
    dostawać????

  • 5. Data: 2006-03-31 14:04:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    m...@N...gazeta.pl [###m...@N...gazeta.pl.###] napisał:
    > ale w jaki sposób sąd ma mi wydać zaświadczenie że teraz tyle
    powinienem
    > dostawać????

    Masz stary wyrok i do niego stosuje się wprost ustawę.