    From: "azot" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Alimenty przesyłane dziecku zamiast matce.
    Date: Fri, 18 Dec 2009 21:13:27 +0100

    Witam!
    Mój znajomy wyrokiem sądu sprzed ponad 3 lat jest zobowiązany płacić
    alimenty na rzecz swojej 13 letniej córki. Pieniądze miał płacic na ręce
    MATKI niepełnoletniej córki. Przez rok wysyłał pieniądze pocztą matce
    niepełnoletniej córki.
    Później coś mu odbiło i przez ostatnie dwa lata wysyłał zasądzoną kwotę,
    ale przekaz adresował na swoją niepełnoletnią córkę, a nie na matkę.
    Wydawało mu się , że wszystko jest w porządku. Pieniądze nie wracały, a on
    myślał, ze spełnia prawidłowo obowiązek alimentacyjny.
    Teraz okazało się, że matka jego córki podała go do komornika, że od 27
    miesięcy nie otrzymuje alimentów. Rzeczywiście przekazy są adresowane na
    córkę, a nie na matkę. ( kwoty dokładnie w wysokości alimentów ) Czy mój
    znajomy jest na przegranej pozycji?
    Czy ktoś może nam naświetlić jak to wygląda w świetle prawa?

    azot