  • Data: 2004-04-26 12:22:46
    Temat: Alimenty - pomoc
    Od: " Axe" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Przepraszam jezeli to nie temat tego forum ale niemam czasu teraz na
    szukanie. Prosze o ewentualne podanie nazwy grupy...

    W tym miesiacu skonczyly mi sie alimenty poniewaz weszla durna ustawa zostaly
    mi jak i kupie osob "urwane". W mysl prawa alimenty ma zastapic jakis podatek
    rodzinny itp. i mam pytanie jak to dokladnie wyglada ? Czy trzeba zlozyc
    jakies papiery nowe czy ZUS sam automatycznie to z robil ? Hmm bylbym
    wdzieczny za pomoc bardzo bo nie mam zielonego pojecia co mam teraz z robic a
    na dojazd do siedziby ZUSu nie mam ostatnio czasu. Jezeli ktos mial podobny
    problem prosze o wyjasnienie jego rozwiazania

    Pozdrawiam]