    From: "kanopa" <k...@r...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Alimenty na ... tatusia:-( ?
    Date: Wed, 5 Jun 2002 21:34:39 +0200

    Witam wszystkich użytkowników grupy!
    Mam 30 lat, rodzinę i stały dochód. Mój ojciec jest człowiekiem pozbawionym
    odpowiedzialności, bez pracy i nie rokującym żadnej poprawy. Istnieje realne
    zagrożenie, że w przyszłości może starać się o alimenty ode mnie lub mojego
    młodszego brata. Z racji tej, że cała rodzina już kilkakrotnie spłacała jego
    długi, chcę się zabezpieczyć przed tą niefortunną wizją - obowiązku
    alimentacyjnego wobec "kochanego tatusia".
    Jak to zrobić. Czy jedynym wyjściem jest pozbawienie praw rodzicielskich?
    Dzięki za pomoc.