  • 11. Data: 2003-01-13 06:23:44
    Temat: Re: Alimenty
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: "Leander" <l...@w...pl>
    To: <p...@n...pl>

    : Nawiasem mowiac, jest to "bardzo madre", zachecajace wrecz do ukrywania
    : dochodow lub zatrudniania sie na czarno.

    bzdura, nie zrozumiałes odpowiedzi,
    Sandra pisała o egzekucji nie o wysokości, która została zasądzona

  • 12. Data: 2003-01-13 12:27:03
    Od: Leander <l...@w...pl>

    Marcin Surowiec napisał:

> [...]
    > : dochodow lub zatrudniania sie na czarno.
    >
    > bzdura, nie zrozumiałes odpowiedzi,
    > Sandra pisała o egzekucji nie o wysokości, która została zasądzona

    Doprawdy? Bzdura jest zasadzanie alimentow nie od zarobku, lecz od
    mozliwosci. Jezeli 3/5 wynagrodzenia nie pokrywa zasadzonych alimentow,
    to z kazdego dodatkowego dochodu zabieraja ci znowu 3/5, czyli prawie
    zero dla ciebie. Dlug ci rosnie, a i ty nie masz za co zyc. Jezeli
    jednak ukryjesz dodatkowy dochod to... Czyz prawo nas nie zmusza do
    ucieczki przed egzekucja, nie gwarantujac minimalnej kwoty na
    utrzymanie. Przykladem moze byc bezrobotny na zasilku, traci 60% i tak
    malej sumy.

  • 13. Data: 2003-01-13 12:32:52
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    to dług Ci rośnie

    : Czyz prawo nas nie zmusza do
    : ucieczki przed egzekucja, nie gwarantujac minimalnej kwoty na
    : utrzymanie.

    przecież gwarantuje

    : Przykladem moze byc bezrobotny na zasilku, traci 60% i tak
    : malej sumy.

    a nie mógł się bronić w sądzie?

  • 14. Data: 2003-01-13 12:42:00
    Temat: Odp: Alimenty
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Leander <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avuba3$eo7$...@n...tpi.pl...
> [...]

    > ucieczki przed egzekucja, nie gwarantujac minimalnej kwoty na
    > utrzymanie. Przykladem moze byc bezrobotny na zasilku, traci 60% i tak

    jednym słowem należaloby zmienić prawo a jak narazie obowiazują przepisy
    zawarte w k.r.o

    już fundusz alimentacyjny poszedł w kierunku wg. mnie właściwym ...

    Sandra

  • 15. Data: 2003-01-13 13:01:44
    Od: Leander <l...@w...pl>

    Marcin Surowiec napisał

> [...]
    > : zero dla ciebie. Dlug ci rosnie, a i ty nie masz za co zyc. Jezeli
    > : jednak ukryjesz dodatkowy dochod to...

    tak, ale masz szanse wyjsc na prosta i kiedys go splacic, a tak tracisz
    wszystko mieszkanie, pozniej prace, wpadasz w dlugi

    > : Czyz prawo nas nie zmusza do
    > : ucieczki przed egzekucja, nie gwarantujac minimalnej kwoty na
    > : utrzymanie.
    >
    > przecież gwarantuje

    oczywiscie, przy minimalnej ok 150 zl p/w

    > : Przykladem moze byc bezrobotny na zasilku, traci 60% i tak
    > : malej sumy.
    >
    > a nie mógł się bronić w sądzie?

    zartujesz? przyciez z gory wiadomo, ze to tylko on nie chce pracowac...

  • 16. Data: 2003-01-13 13:16:10
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 17. Data: 2003-01-13 14:54:20
    Od: Leander <l...@w...pl>

    Marcin Surowiec napisał:

> [...]
    >
    > Więc nie pisz, że "i tak wiadomo", bo nawet coś takiego trzeba udowodnić" :)

    Ciekawe i pouczajace. Piszac "z gory wiadomo, ze to tylko on nie chce
    pracowac..." mialem na mysli alimenty, ktorych wysokosc jest zasadzona
    nie od faktycznego dochodu lecz mozliwosci w danym zawodzie. Moge
    przytoczyc przyklad kolegi, ktory bedac na zasilku dostal 400 zl,
    przykladow jest wiele wystarczy poczytac na stronach.