    From: "Marian" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Alimenty
    Date: Mon, 3 Oct 2005 16:59:11 +0200

    Witam

    Sytuacja wyglada tak.

    Syn ma 13 lat. Do czerwca tego roku przebywal z matka. Mialem zasadzone
    alimenty w kwocie 1200 PLN miesiecznie. Placilem. W marcu tego roku okazalo
    sie, ze te pieniadze niestety nie ida na syna. Nie male alimenty, zamiast
    isc na jego szkole (zajecia pozalekcyjne, ksiazki, itp), czy utrzymanie
    niestety byly przeznaczane na rozrywki mamusi. Wynikiem tego, oraz wynikiem
    braku opieki byly FATALNE wyniki mojego syna w szkole.
    Od poczatku czerwca, czyli od konca ostatniej klasy, kiedy to zabralem syna
    do siebie i zaczelismy "wyciagac" zaleglosci syn mieszka u mnie. Mama jego
    zgodzila sie bez wiekszego problemu. Od marca oczywiscie nie placilem
    alimentow.
    I teraz:
    Dzisiaj dostalem wezwanie od komornika do natychmiastowego uregulowania
    limentow za wrzesien oraz do wplaty alimentow za pazdziernik, wraz z listem
    do policji z prosba o asyste na 14 pazdziernika.

    Co moge w tej sytuacji zrobic? Jest wyrok o alimentach na rzecz
    maloletniego, ale przeciez od czerwca mieszka ze mna, i do szkoly rowniez
    poszedl w "naszym" rejonie. Mamusia nie chce gadac. Wiem, ze moge zlozyc do
    sadu pozew o zmiane alimentow itd, ale ta sytuacja mnie zaskoczyla. Co
    powienienem powiedziec (pokazac) komornikowi zeby odstapil?

    Pozdrawiam

    Ojciec.