    From: fox <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Akt notarialny - oplata sadowa
    Date: Wed, 09 Oct 2002 22:32:52 +0200

    Witam

    Kupilem mieszkanie od developera. Wkrotce mam odebrac
    akt notarialny, jednak z pewnych wzgledow chce wniesc
    do sadu o zwolnienie z ponoszenia kosztow zwiazanych
    z zawarciem aktu notarialnego. Moje pytanie brzmi:
    jak takie pismo powinno wygladac pod wzgledem formalnym,
    czy powinienem zalaczac kopie umow, czy tylko sie na nie powolac,
    czy dolaczyc kopie dokumentow, na podstawie ktorych opieram
    swoj wniosek, czy tylko napisac, o co mi chodzi?
    Pierwszy raz zwracam sie do organow sadowych i prosze
    o drobne wskazowki :)

    dziekuje i pozdrawiam
    --
    == f...@i...pl == the truth is this: no one knows ==