  • 1. Data: 2006-09-23 12:41:04
    Temat: Air France
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Witam!

    20 sierpnia o 22:50 mialem lot z lotniska JFK w Nowym Jorku do Warszawy z
    przesiadka w Paryzu. Bilet byl wykupiony jako calosc - czyli lot z JFK do
    WAW. W Paryzu mial byc o 11:50, a wylot do W-wy o 12:35. Niestety samolot z
    JFK spoznil sie do Paryza - przylecial ok. 12:00 i w ten sposob, kiedy
    znalazlem sie na terminalu juz czekal tam gosc z napisem Warsaw i
    przygotowanymi nowymi boarding pass na lot o 18:40. Mowil ze to jedyna
    opcja, ze nic innego nie da sie zrobic. Po krotkiej klotni tez nie udalo sie
    niczego zalatwic. Wzialem boarding pass na 18:40. W biurze obslugi klienta
    Air France na lotnisku CDG w Paryzu probowalem zalatwic sprawe z pracujacymi
    tam osobami. Niestety nie byli nastawieni sympatycznie, mowili szczatkowym
    angielskim, nie mieli zadnej ochoty pomoc. Z tego oto powodu bylem w domu
    ponad 6 godzin pozniej. Musialem sie dostac do niego w inny sposob, gdyz
    osoby, ktore mialy na mnie czekac pojechaly. Czytalem, ze moge sie domagac
    odszkodowanie za ta sytuacje. Gdzie powinienem skierowac pismo? Mam
    wszystkie dokumenty - boarding pass, takze ten, ktory przy mnie przedarl
    gosc po przyjeciu pass'u na 18:40. Czy moge sie powolac na rozporzadzenie WE
    261/2004?

  • 2. Data: 2006-09-23 12:51:54
    Temat: Re: Air France
    Od: "kysio" <k...@c...pl>

> [...]
    > pismo? Mam wszystkie dokumenty - boarding pass, takze ten, ktory przy mnie
    > przedarl gosc po przyjeciu pass'u na 18:40. Czy moge sie powolac na

    http://abc.onet.pl/8443,1216294,,znaczne_opoznienia,
    kontent.html